Nu är min alkemiska fantasyroman ute! (+ vinnarna i tävlingen!)

Nu är min bok ute! Jag finner inte ord för hur fantastiskt det känns ❤ Den finns att köpa i min bokhandel nu. Både som pocket och som ebok. Klicka HÄR.

”Staden påminde Melly om ett böljande hav, ständigt i rörelse men ändå i perfekt harmoni. Efter att ha levt så länge i total tystnad kände hon sig snurrig av alla ljud: gnisslet från vagnshjul, klappret av hästskor, prat och rop…”

Vad händer när livet inte blir som man tänkt sig? Melly, en ung vilsen kvinna får rådet att byta miljö för rekreation. Istället invigs hon i en värld av märkliga hemligheter. Besynnerliga symboler hittas bakom en tavla. Ett dolt rum upptäcks. En mystisk dagbok är på villovägar. Människoöden vävs samman över tidens gränser vilket leder till en dold värld av alkemi och gåtfull magi.

Jag hade ju en tävling förra veckan där jag lottade ut tre signerade ex.
De som vann är (trumvirvel):

1. Evil Fairy
2. CrimsonCorundum
3. Åsa C (Iminbokhylla)

Jag kommer kontakta er och skicka min mail så ni kan ge er adress. Stort tack till alla som var med och tävlade och på det sättet också hjälpte till att sprida ordet om min bok! ❤

Massa kramar Magic.

2 svar

  1. ☆:-D

Kommentera

