Tävling! Vinn ett signerat ex av min alkemiska roman! :D

ÄNTLIGEN är allt fixat och min roman kommer ut om en vecka! 😀 Därför har jag nu en tävling där jag lottar ut tre signerade ex 🙂

Jag hoppas ni vill vara med! 🙂 Är så galet nervös och excited. Detta är min största dröm som går i uppfyllelse 🙂 Läs mer om min skrivarresa HÄR.

22 svar

  1. Hej, hoppas din bok kommer till mig 💖

  2. Jättekul att din bok kommer ut nu. 🙂 Jag hade ändå tänkt köpa den, men nu kan jag ju vara med i utlottningen först. Hoppas att det här är som du tänkt dig: https://tonica.dreamwidth.org/138474.html. Jag delade på två ställen, men du behöver bara räkna det här. Om något är fel så säg bara till så ändrar jag.

  3. Hej, skulle vara kul om din bok kom till mig 😉
    Lagt ut på fb 😀
    Hälsningar Kicki

  4. Länkat på Facebook. Heter Iris Engh. Min syster har berättat så mycket trevligt om dig:).

  5. Hej, vad kul, Jag delar på Facebook, första gången jag delar något där tror jag.

  6. Var jag som kommenterade på facebookgruppen Boktips! 😉 så delat på min egen sida offentligt

  7. Älskar fantasy och är mycket intresserad av att läsa din bok!

  8. Delat på Facebook. Även om jag inte har någon som helst tur i vare sig spel eller kärlek… 🙂

  9. Jag vill gärna vara med på utlottningen av din bok. Har gillat och delat på fb.

  10. Det låter som en spännande bok! Jag har delat på facebook 🙂

  11. Har lagt ut en länk på min facebook sida – har aldrig läst en kvinnlig fantasyförfattare så jag är jätte nyfiken ❤ https://www.facebook.com/jenny.hemlin

Kommentera

