Ettårsjubelum av Magikonsult!

Förra Halloween började jag publicera min webcomic Magikonsult på nätet. Nu har ett helt år gått och jag är så glad och tacksam för alla som följer den!🙂
Jag ser fram emot att fortsätta berätta om Lizzy, Prim, Spökis och companys äventyr.🙂 För att fira ettårsjubiléet tänker jag efterlysa frågor som ni läsare kan ha. Ni kan fråga saker både till mig om mitt serieskapande och fråga saker till karaktärerna i Magikonsult. Jag kommer sedan göra ett serieavsnitt där Lizzy och de andra svarar på frågorna som de fått.🙂

Här kommer lite bonusbilder och länkar till tidigare avsnitt!🙂

En liten serieruta jag gjorde för att fira ettårsdagen🙂

En Halloweenillustration av Lizzy.

En liten Halloweenserie med Lizzy, Prim och Spökis.🙂

Här följer en lista på alla avsnitt jag gjort hittills med länkar. Mer är på väg🙂

Kapitel 1: spöket.  

Kapitel 2: Tjuven.

Kapitel 3: Trollkonstnären 

Kapitel 4: Magiskt trubbel. (

Kapitel 5: När skeptikern stal Alla Hjärtans Dag. (

Kapitel 6: En helt ny värld… av problem. (

Kapitel 7: Lizzy, en kvinna med många talanger 

Kapitel 8: Lizzy vs. Annabelle 

kapitel 9: Först till kvarn får först stjäla 

Kap 10: Omaka Par.

Kapitel 11: Den som betyder mest. (

Kapitel 12: Primnappad.

Kapitel 13: Mission Primpossible. 

Tack än en gång till alla som följer Magikonsult! Det betyder sååååå mycket för mig!

2 svar

  1. Jag har varit borta härifrån länge nu. Har tänkt titta hit och läsa flera gånger men har glömt. Ser att jag har missat en hel del, men det betyder att jag har mycket intressant läsning att ta igen! Ska även ta mig en titt på din webcomic.😀

    Kan berätta en rolig nyhet; Jag har bytt namn till Legenden, så nu heter jag Legenden IRL.🙂

    • Det är jättekul att se dig här igen.🙂 Har saknat dig🙂
      Hoppas du kommer gilla min webcomic🙂
      Åh super med namnbytet!😀 Legenden är ett så härligt namn🙂

Kommentera

