Läs Näras intervju med mig online!

Nu finns intervjun Nära gjorde med mig tillgänglig online HÄR. Jag talar om wicca, magi och min andlighet. Pratar också om denna blogg🙂

Skärmavbild 2016-08-24 kl. 20.59.10

11 svar

  1. Men vad kul! Spännande artikel🙂

  2. Vänta lite! Lizzy Vinter i din web comic ser ju ut precis som dig!

  3. Intressant artikel.🙂

    ”Jag har själv inga mediala förmågor..”
    Jag känner att jag måste dela med mig av en spännande och läskig sak som hände mig i lördags förra veckan, på tal om mediala förmågor. Jag nämner inga namn här, känns bäst så.😛
    Det här inlägget blev längre än jag hade tänkt mig. Jag spelade in allt på min telefon för skrev till en kompis efter att hon ställde de första frågorna till mig och min kompis ville att jag skulle spela in det för hon ville höra. Om du vill kan jag skicka filen till dig så kan du få höra allt sedan?

    En kompis skrev till mig och frågade om jag ville komma dit på fest. Jag kunde inte just då men svarade att jag kanske dyker upp senare på kvällen.
    När jag dök upp hos honom var det bara han och en tjej där då det inte blivit någon fest pga. brist på folk.
    De höll på och städade lägenheten när jag kom dit och var snart klara så jag gick och satte mig i soffan så länge.

    Plötsligt kommer tjejen fram till mig och frågar:
    Tjej: Tror du på det mediala?
    Jag: Jadu.. Bra fråga. Jag vet inte.
    Tjej: Du har en väldigt stark aura.
    Jag: Vad innebär det?
    Tjej: Du har väldigt starka energier.
    Jag: Är det bra?
    Tjej: Ja.
    Sedan gick hon iväg och fortsatte med det hon höll på med. Hon hade börjat gå runt med någon grej som rök, som jag senare får veta var för att rena lägenheten från onda andar.

    En stund senare när de är klara med städandet, sätter de sig vid bordet där jag sitter och hon frågar: Vad tycker du om det spirituella a.k.a. det mediala?
    Jag svarar att jag inte har någon åsikt om det (jag tror på möjligheten att det kan existera men jag saknar bevis) men hon säger att jag måste svara ja eller nej på om jag tror på det eller inte.
    Jag svarar ”ja” för jag vill se vart det hela leder.

    Tjejen: Vet du varför?
    Jag: För att…
    Tjejen: Jag kan svara på det åt dig.
    Jag: Det kan du göra.
    Tjejen: För du är medial. Du är jävligt medial! Du är mer medial än jag och är tillsammans.
    Jag: Är jag?
    Tjejen: Ja. Du har krafter starkare än någon annan jag har mött.
    Jag: Jaså?
    Tjejen: Din aura fyller hela det här rummet! Om vi tar honom som exempel *pekar på min kompis* så tar hans aura ungefär en decimeter från hans kropp, men om han är med någon han inte känner sig säker med sitter den klistrad på hans kropp.

    Sedan vill hon att jag ska sätta mig mitt emot henne och sträcka fram mina händer. Hon har sina händer ovanför mina och börjar gå uppåt och nedåt med dem och utbrister ”Oj! Jävlar!”.
    Sedan frågar hon: Känner du ingenting?
    Jag: Nej..
    Tjejen: Du måste känna någonting! Jag vet inte om du är så van, men du måste känna någonting!
    Jag: Jag känner ingenting..

    Sedan går hon och hämtar en grej och ger till mig.
    Tjejen: Känner du något när du håller i den?
    Jag: Nej.. Vad är det för något?
    Tjejen: Det är en avbildning av gudinnan. Den innehåller mycket krafter.
    Min kompis: Jag känner det ända härifrån! (Han satt på andra sidan av rummet.)
    Jag: Jaha..
    Tjejen: Meditera på den en stund.

    Sedan säger vi inte mer om saken på en stund. Jag håller grejen i min hand hela tiden men känner inte ett skit.
    En stund senare ska vi gå iväg och köpa någon dricka vi ska ha till alkoholen.

    När vi är tillbaka säger jag: Jag kände ingenting av den där grejen. Så antingen tar ni miste eller så..
    Min kompis: Legenden, du är medial!
    Tjejen tar upp grejen jag höll i och säger: You put a lot of power in this, what the fuck! (Hon snackade mycket engelska eftersom hennes förstaspråk är engelska.)
    Jag: Vad gjorde jag?
    Tjejen: You put a lot of power in it!
    Jag: Jaha.. Hur gjorde jag det?
    Tjejen: Det vet jag inte..

    En stund senare frågade hon om jag var full, jag svarade nej och hon trodde jag ljög för min aura svajade när jag svarade.
    Då skulle jag testa att svara både ja och nej på frågan. Min aura svajade på båda svaren. Hon sade då att varken jag, min aura eller min energi vet om jag är full eller inte och att det var amazing.

    En stund senare började hon prata om min aura och energi och började säga det hon läste i det.

    Min aura är tydligen väldigt mörkt. Mörkblå blandat med svart. Det betyder tydligen att det hänt jävligt mycket skit i mitt liv, mer än jag vägrar erkänna. Men nu är jag en positiv snubbe som bara skickar ut positiv energi överallt och enligt henne har jag bara stängt av det mörka. Hon vet inte hur jag gör, men hon tycker det är helt amazing.
    Just det, min aura är den enda aura, förutom hennes egen, som hon har sett färgen på.

    Inlägget är längre än vad jag hade tänkt, så jag tänkte att jag avslutar här. Hon sade en jävla massa läskiga saker, nästan så jag börjar tro på hela grejen, men jag vet inte. Har lyssnat på filen flera gånger för att försöka hitta en vetenskaplig förklaring på allt hon säger, men kan inte hitta något.

    Om det hon säger är sant, så sitter jag på en stor medial förmåga. Har en aura som täcker ett helt rum, vars färg är mörkblå blandat med svart, men har stängt av det mörka och istället skickar ut massor med positiv energi överallt.
    Då kommer en fråga jag har funderat på i några dagar. Hur gör jag för att känna denna förmåga? Vad kan jag göra med denna kraft jag har? Vill jag ha svar på dessa frågor?

    • Ser att det blev fel på ett ställe.
      ”Tjejen: För du är medial. Du är jävligt medial! Du är mer medial än jag och är tillsammans.”
      Det skall stå Tjejen: För du är medial. Du är jävligt medial! Du är mer medial än jag -min kompis- och är tillsammans.

      Skrev ”min kompis” inom HTML brackets eller vad det heter och då försvann det i inlägget.

      • Oj vad häftigt! Jag tror hon har rätt. Du har alltid känts magisk. Jag tror på att du mediterar och läser mer om auror och mediala förmågor.
        Skriver ner dina drömmar och försöker lysen spå din inre röst. Du kanske du kommer börja känna av din egna inre kraft🙂 Om du vill utveckla din andlighet🙂

      • Hon sade att hon kan lära mig och jag har funderat på att låta henne lära mig och se om det händer något.😛
        Har inte snackat med henne sedan den lördagen men fick hennes nummer så ska kontakta henne någon dag.

      • Låter spännande.🙂 Hoppas det går bra🙂

  4. Indianer kan se auror hos turister och andra människor också!

Kommentera

