Lång intervju med MissMagic i tidningen Nära

Jag är så hedrad och glad över att tidningen nära ville göra en lång intervju med mig om wicca, min blogg och min andlighet.🙂
Så glöm inte att köpa den om ni vill veta lite mer om mig😉

Bilder under:

thumbnail_NARA_7_16_forsida_15609_72-1

Sneakpeak på intervjun:

IMG_2425

6 svar

  1. Jag visste inte att du var häxa!

  2. Hej Magic!
    Roligt för dig och att se att du fick
    vara med där!
    Hade ju vart sämre om man hamnat i dagspressen
    pga lagen tagit en! 😆
    En del har ju den förmågan…
    Kul!

    Mvh Jörgen

  3. Är du med i senaste numret dom man kan köpa i affären?

Kommentera

