Nytt avsnitt av Magics webcomic!

Nu finns ett nytt avsnitt av min webcomic ute!😀

Läs HÄR!

I detta avsnitt tampas Lizzy med en demon! ^^

8 svar

  1. Fantastisk att få hjälp av den snälla spöket mot demonen och kan finnas till i närheten och hålla koll!

  2. Den var faktiskt jätte bra🙂 har du facebook så kanske vi kan prata lite mer där?🙂

    • Hej Nadja!
      Tack så mycket!😀 Det gör mig jätteglad att du gillar den🙂

      Jag såg just att du gått med i min FB grupp så det är bara att skriva där.🙂

  3. Haha, gillar Prim ^^

  4. När kommer nästa del ut?🙂

    • Hej LiLI!
      Åh, vad kul att du frågar🙂 Jag håller på att teckna nästa del just nu och hoppas att det inte ska ta allt för lång tid.
      Har dock en del plugg som ska hålla på och sno en massa tid morr!😛 Men jag gör mitt bästa för att få in mycket ritar-tid🙂

Kommentera

