Halloweennyheter! Magic startar en webcomic!

Dags att avslöja min Hallowenöverraskning!

Jag har gjort en webcomic med övernaturligt tema som heter Magikonsult.
Ni kan läsa den HÄR. 
Hoppas ni kommer gilla den. Jag gjorde en egen sajt åt den då jag gärna vill spinna vidare på den och göra den till en längre följetång. Så fler delar kommer.🙂

Hoppas alla har en underbart mysig och rolig… nämen vad säger jag? Jag menar, hoppas ni har en riktigt kuslig Halloween!!!😉

Kram Magic!

2 svar

  1. Det är bra med Medium för att många spöken vill gärna komma till ro till andra sidan för att återfödas igen!

Kommentera

