Temaveckan!

Ni glömmer väl inte piratveckan på min andra blogg?

Klicka HÄR för piratäventyr!

4 svar

  1. Hej! När kommer ett nytt inlägg ut? 😀

  2. jag vill tipsa dig om en tjej som heter elisa lam som hittades död i en water tank på en hotell som heter cecil hotel det finns en videoklipp som visar hennes sista stunder i en hiss när du läser om det och tittar på videoklippet kan du skriva om dina teorier och berätta om henne det jätte intressant jag har läst din blogg jag tror på magi och övernaturliga saker och jag hatar vetenskap kan du söka på elisa lam det jätte spännande jag har aldrig skrivit till dig har velat tipsa dig om det här förlängesen

    • Hej Evildeadsiren!
      Inte hört om den historien. Låter väldigt tragiskt.
      Ska kolla upp det. Tack för tips och för att du gillar min blogg. 🙂 Det glädjer mig verkligen!

Kommentera

