Magic pratar i p4

Tänkte slänga in ett snabbt inlägg och berätta att jag kommer prata i radio p4 på fredag klockan 13-15.
Det blir ett program om spöken och magi där jag är en av flera gäster.

Vore kul om ni vill lyssna.  🙂

6 svar

  1. Det måste jag lyssna på 😀 vilken tid?

  2. Åhå, vad kul, så du har varit med i radio igen 🙂 Ska lyssna på programmet lite senare.

    När du blir stor radiokändis om det ockulta en dag, kom ihåg var din karriär startade 😉
    Haha skoja bara ^^ Men hade varit kul om du en dag skulle få en egen programserie om det okända i någon stor radiokanal 🙂 Jag lyssnar sällan på radio, men hade aldrig missat ett program om det hade hänt.

    • Hej Legenden!
      Ja, det var så spännande.
      Absolut! jag kommer nämna dig i alla mina program när jag får min egna serie hahaha 😀
      Tack, så roligt att du känner så 😀 😀 😀

Kommentera

