Jag har startat ytterligare en blogg.

Som ni vet så hade jag en lång bloggpaus. Det var för att jag inte mådde bra och hade mycket att stå i på det psykologiska planet. Jag börjar må bättre nu och känner inspiration igen som ni har märkt på sistone. 🙂

Jag har lagt till ytterligare en kategori här för ”skräck och mystik inom popkultur”. Denna kategori har verkligen inspirerat mig och jag har insett att den kräver sin egen blogg. Därför har jag startat miss Magic´s cabinet. På den bloggen kommer jag prata om mitt intresse för film och böcker. Bloggens fokus kommer ligga på gamla skräckfilmer, monster, stumfilm, science fiction och steampunk. Jag kommer även skriva om andra intressen jag har som inte är kopplade till det övernaturliga.
Det är mest en personlig blogg för min egen skull. Bara något att mysskriva och spara tankar på. Den kommer bara uppdateras när jag har inspiration. MissMagicGirlbloggen kommer förbli den blogg jag prioriterar.

Klicka HÄR för att komma till den nya bloggen.

Hittills finns det bara ett nytt inlägg på den som handlar om vad steampunk egentligen är.

Klicka HÄR för att läsa.

Jag har även skrivit en presentation HÄR. (som säger ungefär detsamma som detta inlägg, lol)

Kramar Magic.

6 svar

  1. Vad roligt med en till blogg, ska utforska den ordentligt! 🙂
    Och vad skönt att du mår bättre, hälsan är allt!

  2. Vad roligt med en till blogg! 🙂

  3. Du måste skriva något som har med The Mortal Instruments böckerna/filmerna på den nya bloggen!!!!!! Snälla!!!

Kommentera

