Förändring av bloggen.

Kära läsare!

Jag har under de senaste månaderna insett att jag inte kommer kunna fortsätta med bloggen på samma sätt som jag hittills gjort. Som mitt liv ser ut nu har jag tråkigt nog inte längre tid och möjlighet att hålla igång den så intensivt som jag gjort.

MEN! Jag tänker INTE sluta med bloggen helt och hållet!

Det jag har bestämt att göra är helt enkelt att börja se den mer som en hemsida med artiklar som jag uppdaterar när jag har möjlighet och som får ligga kvar på nätet som ett arkiv för allt jag hittills har skrivit. Så det kommer dyka upp inlägg ibland men inte lika ofta och regelbundet som hittills. Jag kommer skriva när jag har möjlighet och inspiration. Det är därför jag har ändrat layouten för att den ska vara mer överskådlig när man vill gå tillbaka i arkiven.

De som vill hålla koll på när jag uppdaterar kan prenumerera antingen via rrs HÄR eller genom Bloglovin HÄR.

Massa kramar tills vi hörs nästa gång!

// Magic.

38 svar

  1. Kram själv och lycka till med vad du än tar för dig.

  2. I see…
    Du förstår väl att när du gjorde detta så blev jag VÄLDIGT förvirrad och tvungen att stänga ner sidan. Gå till google, söka upp bloggen igen, upprepa detta fem gånger och sedan försöka komma på vart jag skulle läsa för att inse att du hade ändrat layouten.
    Du… Har f***at up min kväll…. tack….

  3. Hej! Jag undrar om du har gjort ett blogginlägg om små vättar… Jag läste engång i en bok (Det okända) och det var så att en vätt hade släppt ut hästrarna och lett dem till ett annat stall. Det skulle vara roligt att läsa om dem iallafall 🙂 Hoppas du får det bra!

  4. Det är lite sorgligt även om du fortfarande har tänkt uppdatera… Har läst din blogg väldigt länge, jag var bara 10 år! Nu är jag 13. Men lycka till med.. Ja, livet haha 🙂

    • Hej Dorothea!
      tack så mycket! Vad roligt att du läst så länge.
      Det kommer att komma uppdaterignar med jämna mellanrum bara inte lika intensivt som förr.

  5. Förstår att du väljer att göra så, tråkigt men jag ser ändå fram emot att gå in då och då och kolla efter nya artiklar! 🙂 Dock tyckte jag bakgrunden kändes mer passande när den var mörkare som innan, nu när det är vitt blir det inte samma läskiga känsla, haha.

    • Hej Elsa!
      Ja, det kommer dyka upp artiklar då och då. 🙂 De kommer vara bättre när de väl kommer eftersom jag kommer ha haft mer tid och inspiration till dem.

  6. Trodde först det var något fel på webbläsaren när jag kom hit och såg att layouten såg lite skum ut 😛 räcker med att twitter är oläslig för mig av någon mysko anledning 😛
    Så tur att det inte var så. 🙂

    Skönt att höra att du inte kommer sluta med bloggen ^^ Mina oregelbundna besök kanske inte kommer resultera i att jag har massa inlägg att läsa när jag kommer längre xD Hoppas iaf de inte tar för lång tid 😉

    Det blir inget med forumet då?

    • Hej Legenden!
      Ah, förstår. Det är ju en ganska stor layout förändring. Men jag tycker det är bättre såhär.
      Ja, precis. Artilarna kommer ju fortsätta. 🙂
      Ehm, jag vill göra ett forum men jag tror att det måste vänta lite…. Jag säger till dig! 🙂

      • Såg en grej när jag läste min tidigare kommentar här. Tycker det låter lite som att jag sa att layouten såg dålig ut, vilket jag inte alls menade. Det var att twitter, och någon mer sida, hade blivit konstig för mig så allt var vitt och var helt i oordning så det blev ett ord eller en mening på en rad, så det blev som en väldigt lång lista.
        När jag såg att det hade ändrats här med och sidan var vit trodde jag först att det var på väg att hända samma sak här men det var som det tur var inte ^^

        Vet iaf inte vad det var som var för fel på sidorna för mig förut, de har fixat sig nu iaf sedan ett tag tillbaka så de ser ut som dem ska. 🙂

      • Ah, förstår, ingen fara. Bra att layouten ordnat sig 🙂

  7. Hej! Vad synd att du inte ska skriva så ofta. Jag har mailat dig om en superspännande sak. Kan man fortfarande nå dig på: missmagicgirl@hotmail.se?

  8. Jag hoppas att du kommer att få mer blogglust senare 🙂

  9. Som jag skrev förut. Kvalitén har försämrats. Bra att du har insett det nu. Kämpa på ,för du kan om du vill:)

  10. Hej jag vill bara säga att jag älskar din blogg men jag undrar om du kanske skulle skriva något om änglar eller falna änglar skulle bli jätte gla om du gjorde det 😀

  11. Hejsan

    Jag jobbar med ett tv-program, och har läst mycket om dig. Jag skulle vilja komma i kontakt med dig. Skulle du kunna maila mig din mailadress eller telefonnummer till: linnwestlundtv@gmail.com

    Bästa hälsningar
    Linn

  12. Hej vet inte om du känner igen mig men jag var alltid på din sida förrut och älskade att läsa dina inlägg….har tyvärr inte varit hos dig på jättelänge då jag har haft så mycket med mitt eget men jag ska faktiskt försöka att kolla in här så fort jag kan….hoppade in här ikväll och såg ditt inlägg men blev glad att du ska fortsätta….förlåt att jag ej varit här på länge men ska som sagt försöka hålla lite koll igen ;)! Kramar Lollo….

  13. Kanske skönt att att inte ha så mycket press på sig när man skriver, men snälla skriv ofta iaf.jag har aldrig kommenterat förut men följt din blogg ganska länge:-) jag är 11nu men följt den sen jag var typ nio:-) snälla kan du inte skriva lite om islandshästar har hört att de ska vara lite speciela, rider själv på dom:-)

  14. 9kanske var lite överdrivet;-)

  15. Hej
    Jag upptäckte denna bloggen för någon vecka sen , och ja tycker den är superbra! så synd att du inte ska skriva lika mycket nu 😦

  16. Nej vad tråkigt! Jag hittade just din blogg då jag skulle ha information om blody Ma..(vill inte riktigt skriva hennes namn efter att ha läst 😉 ) Är lättskrämd, speciellt om det handlar om övernaturliga saker. Kanske beror det på att min gammel-farmor kunde trolla. Jag minns inte så mycket av henne. Hon tyckte aldrig om vuxna men hon var alltid jätte snäll mot mig och mina kusiner. Jag minns att om nån av oss hade en vårta så knöt hon ett speciellt band runt vårtan, gick och gömde andra ändan någonstans ( som hon höll hemligt) och sedan var vårtan borta.
    Jag antar det är en av anledningarna till att jag alltid trott på övernaturligheter. ^^

  17. Svarade i min blogg på din fråga men gör det här oxå =) Monstersboxen finns fortfarande att köpa och är billigast på electroworld http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1308771

  18. Hej! Nu är det mycket om Slender man och jag hoppas du kan söka om honom (om du vill) och gärna skriva om honom. Det är även mycket spel om honom, men jag varnar dig spelen är väldigt läskiga, kram kram! 😉

  19. Har ett önskemål om nytt inlägg 🙂 Har läst ut hela bloggen snart, haha! Tråkigt att du inte bloggar längre 😦

  20. hej missmagic. jag har i dag fåt upplev en hemsökt gamaldags docka ser utt som demon men den är god säger mammas ny pojkvän ,det blåste kal och varm jumet

  21. Synd, det verkade som en väldigt intressant blogg! Jag bloggar själv om ockultism, filosofi, alternativa livsåskådningar osv (på engelska) och tyckte att det verkade väldigt spännande med en lite ”udda” blogg som denna!

  22. Hej!
    Har letat efter din mail men hittar den inte. Hur kan man kontakta dig? 🙂
    Marre (maaarre.blogg.se) marre4@msn.com

  23. måste säga det är spännande läsing när man har tråkigt, se till att lägga upp något nytt några gånger i veckan om du har tid

Kommentera

