MissMagicGirl på radio imorgon klockan 13:00.

Ville bara berätta att jag kommer vara med på radioprogrammet frekvens imorgon runt klockan ett. Det kommer bli ett långt program om spöken och övernaturligt och förutom mig så kommer ett flertal andra delta. Bland annat det kända mediet Jörgen Gustafsson.

Programmet kommer sändas online här: http://radio.adelfors.nu:8000/

Hoppas ni har möjlighet att lyssna!
Åh! Jag är så spänd just nu! 🙂

Kramar Magic.

P.S Btw så har jag förresten precis publicerat ett långt spännande läsarmail HÄR där en av mina asatroende läsare berättar om nordisk mytologi på ett väldigt spännande och intressant sätt. D.S

 

16 svar

  1. Jag har inte möjlighet att lyssna då. Men jag hoppas att du ser till att ladda upp en ljudfilskopia av programmet som man kan lyssna på när som helst på dygnet.

    Med ditt kunnande och din trevliga radioröst så behöver du inte alls vara spänd. Det kommer säkerligen att gå jättebra för dig.

    Och för övrigt är ju detta inte din radiodebut. Du får ju snart räknas in bland radioveteranerna… *blink*

    Håller tummarna för dig, ska du veta! Och resten grejar du själv, Miss Magic Girl!

    LYCKA TILL i morgon!

    PS Berätta gärna efteråt vad du själv tyckte om programmet. Tog du spöktåget till studion? Var det något spöke med i studion? Vem vet: Kanske rent av Bruna Damen dök upp och ville vara med i programmet som hemlig gäst eller dylikt? Henne brukar du ju ha god kontakt med. Jag tycker i alla fall att du ska sms:a Bruna Damen om vad som är på gång. För hon har väl mobiltelefon? Det har ju i princip alla nu för tiden. Både levande och döda. Inklusive spöken… *blink* DS

    • Hej bbnews!
      Vad synd. Men jag har blivit lovad en kopia av programmet så att jag hoppas att jag kommer kunna lägga upp den redan imorgon.
      Tack så mycket för dina snälla ord! 🙂 Det värmer verkligen att höra!

      Ha, ha bra idé med Bruna Damen! Om jag kan få med henne som sidekick har jag inget att oroa mig för.
      Hon har ju dock en lite divig sida… vi får hoppas att hon inte stjäl showen…. 😉
      Skulle ju kunna bli dötråkigt ifall bara hon talar hela programmetoch ingen annan får en syl i vädret.
      Jag måste kanske ha ett gravallvarligt samtal med henne innan. 😛
      Oh, ja hon har en mobil! Jag tror att den kallas för I-ghost…. ^^ Apple produkt du vet…

  2. Coolt! Du börjar få lite status som expert! 😉
    Alarmet är satt!

  3. Åh! Spännande! Ska hålla tummerna, fast jag vet redan att det kommer gå bra!
    Ska absolut försöka lyssna imorgon 🙂

    • Hej Maaretta!
      Tack!
      Tyvärr är det där inlägget en dag gammalt så programmet har redan varit.
      Men förhoppningsvis får jag en kopia som jag kan lägga upp här sen.
      Tack för stödet! 🙂

  4. God damn it! I missed it 😦
    Finns det någon inspelingen eller något på youtube eller något?

    • Hej Henry The Demon!
      Ah, synd.
      Men jag har blivit lovad en kopia av inspelningen men har inte fått något ännu.
      Så att jag hoppas att jag får det snart. För då lägger jag upp den på youtube.

  5. Å, vad roligt! Tack för tipset! Det ska jag podcasta! Ska bli jättekul att höra programmet, och att höra DIG!!

    • Hej Annika!
      Ah, tyvärr så är det där inlägget från i måndags så programmet har redan sänts.
      Men jag har blivit lovad en kopia så jag hoppas att jag kan lägga upp programmet på youtube sen. 🙂

  6. Typiskt!
    Jag har varit sjuk hela veckan och inte kollat på datorn, missade det helt!!!!
    Jaja, snart börjar ditt varje-dag-gör-jag-bättre-med-ett-inlägg-ska!
    (Snttsigt namn, va?)
    Ha det bra till dess!

    • Hej AnFallenAngel!
      Ah, synd. Men jag hoppas att jag kan få en kopia av programmet snart så ska jag lägga upp det på youtube.
      Yay! 🙂 Det gör mig glad att höra att du ser fram emot temaveckan! 🙂
      Väldigt snitsigt sagt! ^_-
      Ha de bra du med!

  7. hej missmagicgirl.den 12 januari,på en trosdags kväll ,när min mormmor och mamma hålde på och pyntta det för mitt kalas.så såg jag nåt kånstdig prik på.natt himelen som såg utt som en eld prik,vet intte var det var men det blinkade och svävade saktta.

    • Hej Sofie!
      Åh, spännande. Undrar verkligen vad det var du såg? Intressant. 🙂
      Undrar just om det var något utomjordiskt. Det vill man ju gärna tro i alla fall. 🙂

  8. Håhå, så du har varit på radio igen 🙂 Och denna gången var det inte mitt och johnnys program 🙂 😛
    Synd att jag missade programmet 😦 Gick det bra? 🙂

Kommentera

