Extra-inlägg.Yay!

Vad är nu detta? Ett inlägg fast det inte är fredag! OMG!
Ja, ja detta är inte ett officiellt inlägg för det inlägget kommer på fredag som vanligt. Detta är bara ett litet extrainlägg för att berätta några saker helt enkelt. 🙂

Sak Magic bara måste få berätta nummer 1:

Eftersom jag fått lite mail från folk som har haft problem med att lyssna på radioprogrammet jag var med i har jag nu lagt upp det på youtube i fyra delar. Första delen ligger i detta inlägg och resten kan ni lyssna på under fliken ”radioprogram”.

Sak Magic bara måste få berätta nummer 2:

Tänkte passa på att utnyttja utrymmet här till att avslöja vilket språk som invaderade min hjärna under mitt xenoglossia-anfall i förra inlägget. 😀
Det var Swahili! De som tog det var Åke Jakobsson, Josefin, Heejkatt och Legenden. Grattis till er!
Här är era guldstjärnor:

(Det tycks ha blivit några extra över som tröstpris också) ^^
Det jag försökte säga på Swahili (googleöversätt-swahili, he, he) var att nästa inlägg kommer handla om aliens. 🙂

Ha det så bra allihop så ses vi på fredag! Se upp för aliens då!

Kram Magic.

P.S Kolla även in de två nya läsarupplevelserna HÄR och Häxhem´s berättelse om hypnos HÄR. D.S

15 svar

  1. Aliens i nästa inlägg 😀 Yay 😀
    Översatte det med google och det stod inte alls nåt om aliens där xD google translate är skum :p

    • Hej Legenden!
      Ha, ha jag prövade att köra det i google översätt åt andra hållet nu. Swahili – svenska.
      Blev ju helskumt: ”bra! I framtiden kommer det att finnas om gästerna” Eh, va???
      Jag som skrev på svenska – swahili: ”ha det bra! Nästa gång kommer det handla om utomjordingar!” 😛
      Ha, ha jag håller med dig! Google översättningar är INTE att lita på… 🙂

  2. WOW! Superhäftigt med det där på radioprogrammet, Du troll binder värkligen mig. Du fick all min uppmärksamhet:D

  3. Ja! Perfect! ALIENS!!! 😀

  4. =) kul, intressant..

  5. Diligite blog. Suus ‘optimus! Sicut scribentes!

    Magicae, tua Latinis gemina

  6. Magic, du kommer aldrig klara att veta vad det betyder!😜

  7. Tu es smarter quam cogitavi, Magic!

Kommentera

