MissMagicGirl i radio.

Hejsan allihop!

Igår var jag med om något riktigt spännande. 🙂 Jag blev intervjuad i ett radioprogram om magi som sändes inom Allingås kommun. Det hölls av en av mina läsare, Legenden.

Programmet är en timme långt och om ni vill höra det så går det att ladda ner från denna länk: http://uploading.com/files/297b34b5/RMA%2BMP3%2BDet%2Bok%25C3%25A4nda%2BLEJF.mp3/
På sidan väljer ni gratis nedladdning och sen får ni kanske vänta nån minut innan den är tillgänglig att ladda ner.

Ett stort tack till Legenden för att jag fick vara med! Det var verkligen roligt! Jag var ganska nervös innan men tack vare att du och Johnny är så kul att prata med så kändes det verkligen bra när vi kört på en stund. 🙂

Hoppas ni läsare tycker att programmet är roligt att lyssna på. Ni får ursäkta om jag babblar på lite väl mycket här och där…. Är lite så ibland. ^_^;;

Kram M.

P.S finn även en tråd om radio-programmet HÄR i forumet. D.S

18 svar

  1. Du glömde att skriva här, MMG, att radioprogrammet recenseras och diskuteras även på din forumavdelning, under kategorin ÖVRIGT, och sedan väljer man tråden RADIOPROGRAM.

    Så man kan alltså tycka till både där i forumtråden eller här i kommentarsdelen till ditt nya blogginlägg.

    BTW: Du har en mycket trevlig (radio)röst, MMG! Fast när man hör sig själv i radio är det knappt så att man känner igen sig själv. Det fenomenet har jag själv stiftat bekantskap med. Jag minns jag undrade: ”Vem är den fjanten som talar i radion?”

    Och så var det alltså jag själv…. *blink*

    BTW: Även Legenden och Johnny har bra radioröster!

    • Hej Bbnews!
      Ja, sant! Jag ska lägga in en länk till radio-tråden i inlägget också. 🙂 Tack så jättemycket för din fina recension där. Den betydde mycket för mig.

      Tack för att du gillar min radioröst. Det är bra för jag tyckte att det var ganska skrämmande att höra migsjälv….
      Ha, ha vet exakt vad du menar. Jag blir alltid så chockad över att jag har så ljus röst. För inne i mitt huvd låter den ju mycket djupare…. ^^

  2. OMFGWTFBBQ!!!! Måste Veta hur Magic låter!!!
    Förtillfället har du en sån där japansk anime röst i huvudet på mig!!(Iallafall när det gäller den där berättelsen!)
    Återkommer snart… hoppas bara att den här datorn orkar ladda ner något!

    • Hej Henke!
      Ha, ha den uppfattningen kommer snart att knäckas. För visst tyckte jag att min röst lät ganska ljus i programmet… men inte fullt SÅ ljus som vissa anime-röster. ^^
      Hoppas du kommer gilla programmet! 🙂

      • Okej nu är det officielt… Jag älskar någons röst…
        Undra vem?!! O_o

      • Åh tack så mycket! 🙂

        (Jag hoppas du syftar på min röst… annars kan du ignorera tacket….. ^^; )

  3. Grattis! Jag tycker att du lätt väldigt professionell! Roligt att du fick vara med på Radion! Grattis igen!
    Kram/ Maaretta

  4. Jag tycker det blev ett bra program x) trots att vi hade lite problem i början 😉 fick ringa upp magic några ggr för vi råkade lägga på då allt inte funkade som vi trodde först xD Men det blev ett trevligt program tycker jag och kommer kanske bli fler 🙂 Men som bbnews skriver i forumet så får nästa program ha fler musikpauser ^^

    Att jag har bra radioröst har många sagt 🙂 Så då måste det nog stämma ^^ Jag har faktiskt vant mig för hur min röst är ^^ Vilket inte är så konstigt då jag har hört den flera ggr i veckan i ca 3 år. x) Finns många som tycker jag ska bli riktig radiopratare för de säger att jag har en riktigt bra radioröst :p Jag vet inte riktigt om jag tycker det stämmer XD

    en annan sak jag har gjort i radio är en omgjord version av hans och greta, om ni vill lyssna x)

    • Hej Legenden!
      Ja, de tekniska problemen tyckte jag inte förstörde alls. Det blev verkligen ett lyckat program. Vore jättekul att göra fler verkligen.
      Jag kommer gärna tillbaka. 🙂

      Du har verkligen bra radio-röst, det ska du veta. Det är inge konstigt att folk säger.

      Ha, ha din version av Hans och Greta är ju BÄST! 😀 LOL!

  5. vad roligt, om man ska intervjua någon i radio om magi så är du nog en av de bästa man kan få! Ska lyssna på det alldeles nu…

    M.M

  6. Men vad kul 🙂

  7. Hej
    Jag gillar verkligen din blogg!
    Så mycket att jag ger dig en blogg-award! Här:
    http://fumei.se/blogg/post/And-the-award-goes-to.aspx

Kommentera

