Vinnaren av talismanen!

Nu är det torsdag och i och med det är min tävling avslutad! 🙂 Tyckte verkligen att det var jätteroligt med tävlingen och att så många ville vara med i den. Tack så mycket för alla gulliga inlägg ni skrivit när ni länkat! De har verkligen gjort mig superglad att läsa. Helst skulle jag vilja ge talismaner till er alla!

Hur som helst så la jag alla era namn i en skål och drog en vinnare. Och vinnaren blev: Natson!
Stort grattis till dig! Må talismanen bringa dig lycka, glädje och allt det andra… ^_^

Nu över till en annan sak. Jag fick denna fascinerande bild av Sara:

Tycker att den är jättecool och intressant. Den har inte bara en orb utan även de där andra lysande konstiga linjerna.
Har svårt att tolka den men tycker att den är väldigt spännande.

Än en gång så vill jag tacka alla som ställde upp i tävlingen. Jag kommer absolut att ha fler tävlingar i framtiden….

Ha det så bra!

Stor kram M.

6 svar

  1. Å, jättekul! Tack så mycket.
    Jag har skickat ett mail till dig 🙂

  2. Omg, kan inte fatta att min kusin vann 😮
    Sånt gör mig glad! 😀

  3. Hah, natson är min kusin med ;D Och JadeM är min syrra ^

Kommentera

