…och nu är det jul igen… Eh jag menar UFON IGEN!

Wow jag kan inte fatta att det snart är julafton! Det är nästan skrämmande hur fort tiden går. Men nu ska vi inte prata om det utan om ufon! Det är fantastiskt med allt ufo-relaterat alltså. Man kanske går och känner sig lite nere och så får man veta att ett ufo har setts i Ryssland och på en gång känns allt mycket bättre. Vet ni vad jag menar? 😉

Ovan kan ni se en liten film med den mystiska pyramidformen som kunde ses på himlen ovanför Moskva Kreml i Ryssland. Vittnen har uppskattat dess storlek till upp till 1,6 km stor. Den svävade i luften i flera timmar. Dessa klipp spelades in av privatpersoner och har visats både på ryska nyheter och blivit några av de mest sedda klippen på den ryska motsvarigheten till youtube. Ingen vet ännu vad det är och polisen vägrar av någon anledning att kommentera det hela. Nick Pope som är före detta Ministry of Defence UFO analytiker säger att detta är ett av de mest extraordinära ufoclip han någonsin sett.

Vad tror ni om detta?

Som en present till alla er aliens-fans därute så tänkte jag ge er lite nytt hopp här lagom till jul! ^___^

Forskare i Bulgarien har sagt att aliens finns mitt ibland oss och att de har kontakt med dem. Lachezar Filipov som är biträdande chef för Space Research Institute i Bulgariens Academy of Sciences har nyligen sagt att de håller på att analysera 150 symboler ritade i på sädesfält från över hela världen. ”Aliens finns överallt runt omkring oss och ser oss hela tiden” säger Lachezar. (Så säg inget taskigt om aliens! Man vet ju aldrig…) ”De är inte fientliga mot oss” fortsätter han, ”snarare vill de hjälpa oss, men vi har inte vuxit tillräckligt för att etablera kontakt med dem” Han säger att det enda sättet att kommunicera med aliens är via tankens kraft. Får mig att tänka på berättelsen om alien på area 51 som de pratade med via telepati… Han säger också att han är övertygad om att människorna kommer ha direkt kontakt med utomjordingar inom 10 till 15 år! Yay! ^___^
Varför får inte såna här uttalanden mer utrymme i pressen? Jag kan inte förstå det. Det är tur att nättidningar och min blogg finns! 🙂

Ja, då vill jag avsluta med att önska alla en riktigt GOD JUL! Tack så mycket till alla som läser och stödjer min blogg! Love you all!

Magiska, snöiga och fluffiga hälsningar från Magic.

18 svar

  1. Jag ÄLSKAR din blogg! Favoritbloggen helt klart bland alla jag följer. Detta var en jättebra julklapp, tackar! Mina favoritinlägg hos dig är helt klart när det handlar om aliens, och det här inlägget fick mig verkligen på bättre humör 🙂

    GOD JUL!

    • Hej Kan Dee!
      Åh tack så mycket! Det är verkligen underbart att höra att du gillar min blogg så mycket! DET var en bra julklapp för mig!
      Jag kan också glädja dig med att jag har ett nytt alien inlägg på gång just nu… 😉
      KRAM och GOD JUL!

  2. har också sett videos om det där UFO:t över ryssland, det hade ju passerat england också om jag inte minns fel!
    riktigt spännande är det iaf 😀
    GOD JUL!

    • Hej Lijah!
      Det där med England har jag faktiskt missat. ”_” Måste kolla upp det. 🙂
      Spännande när ett ufo ses av så många på olika platser.
      Ha en riktigt god jul! ^_^

  3. tack för en sån bra blogg! älskar dina inlägg =) kan inte du skriva om änglar och demoner/fallen angels någon gång? Skulle vilja veta mer om det. God jul & gott nytt år ❤

    • Hej Emma!
      Tack så jättemycket! kan absolut skriva om det! Du får hålla utkik så kommer det ett sånt inlägg snart! 😉
      GOD JUL och GOTT NYTT ÅR du med! 🙂

  4. Wow, bara tio till femton år. Häftigt!
    Japp, jag är himla glad för att du bestämde dig för att starta en blogg om allt övernaturligt! Jag är nog inte ensam.

    Ja, jag är helt säker på att pyramiden ovanför ryssland är ett ufo, eller kanske en portal till en annan värld?
    God Jul!

    M.M

    • Hej M.M!
      JAG VET!!! Det är riktigt fantastiskt! Hoppas han har rätt. Jag vill verkligen uppleva det.

      Tack så mycket! Vad roligt att du tycker det! Det är det som ger mig inspiration att fortsätta med bloggen. ^_^

      En portal till en annan värld lät riktigt härligt tycker jag. Det kanske är det…

      GOD JUL du med!

  5. OMG galeeeeeeet ! 😀

  6. hej. undrar bara när dessa videos togs?

  7. Jo, det är mycket möjligt att det funkar så, med telepati alltså. Jag har ju lite funderingar om det är utomjordingar som härjat hos mig i över ett år, en person har sagt det men jag ville inte tro det. Fast nu har det hänt så himla mycket konstigt. Det räcker att jag mailar med ett medium t ex för att det ska börja hända konstiga saker även där. Och fast jag flyttat runt här i stan så förföljs jag av spökerierna. Något som flera medium säger är omöjligt – spöken brukar vara platsbundna. Så, kanske är det utomjordingar ändå – eftersom det verkar räcka med att jag TÄNKER på det som hände i min gamla spöklägenhet, så får jag nya rivmärken… Ett jäkla mysterium helt enkelt.

  8. vadå, försvann det bara sen eller? :O

    riktigt ballt iallafall! gott nytt år magic 🙂

    • Hej Diana!
      Ja, det gjorde det. Vissa rykten säger att det visade sig i London sen men jag har inte hittat något närmare info om det.
      Tack så mycket! 🙂 Gott nytt år du med!

  9. Oj, 10 – 15 år 😀 Behöver de någonstans att bo får de gärna flytta in i mitt hus ^^

    Bra att det inte är fientliga 😀 Undrar vad de vill hjälpa oss med 🙂 Stoppa globala uppvärmningen? Stoppa krig? Hjälpa oss med teknologin så vi kan ta oss till andra planeter snabbt? 😀

    Spännande grej över ryssland 😀 Helt klart ett ufo 😀 Undrar vad de gjorde där…

    • Hej Legenden!
      Men! Jag som hade tänkt erbjuda mitt hus! Ja, ja vi kanske kan dela på dem. 🙂
      Hoppas bara de inte är fientliga….
      Önskar att det där med ufot över Ryssland kunde få någon förklaring. Så mystiskt!

Kommentera

