Intervju med en alien?

I dag tar jag upp ett mystiskt band som kom ut i ljuset 1997. Bandet är två minuter och 55 sekunder och innehåller något som tycks vara en riktig inspelning från en intervju med en alien. Bandet sägs ha smugglats ut från area 51 av en mystisk man kallad Victor…. Låter skumt? Låt oss ta det från början!

Area 51 ovan. Läs mitt inlägg om den underliga platsen HÄR!

Den 26 juli 1996 fick filmföretaget Rocket picture ett minst sagt mystiskt samtal. En man som kallade sig för Victor berättade att han hade en inspelning av en livs levande alien i sin ägo. Rocket pictures chef Tom Coleman tog emot samtalet med en ganska skeptisk inställning. Han undrade till och med vid ett tillfälle om det var hans bror som busringde till honom. 🙂 Tom gjorde klart för Victor att om han ville visa detta band för allmänheten så var han tvungen att framstå som trovärdig. Victor förstod det och uppmuntrade till undersökningar av bandet och gick gärna med på att intervjuas. Så länge han fick vara anonym.

Victor fick vara anonym. Ovan ser ni honom som han såg ut i en tv-intervju. Dold i skuggorna… Hans röst förvrängdes också. Jag har sett intervjun och jag måste säga att det låter riktigt creepy med sån där elektronisk röst. Han låter som goáulderna gör i Stargate SG1. ^.^

Frågorna inför intervjun var bestämda i förväg. Victor ville inte avslöja vad han gjort på area 51. Bara att han varit där. Bandet med alien-intervjun Victor har är inte originalbandet. Victor har själv kopierat bandet under vad han kallar ”speciella omständigheter”. För det är självklart strängt förbjudet att kopiera hemliga band hur som helst! Victor har med flit tagit bort ljudet från bandet för att inte utsätta några av dem som jobbar på area 51 för ofrivillig publicitet.

Bild av alien på bandet. Söt!

Victor berättar att inspelningen är ett av många inspelade samtal med alien. Den kom till area 51 1989. På bandet berättar alien tekniska detaljer om hur man bygger rymdskepp. Alien kommunicerar med människorna genom telepati. Så på area 51 har de en eller flera som är riktigt bra på telepati och som får fungera som tolkar åt utomjordiska besökare. Man får hoppas att de översätter rätt. Annars skulle det kunna bli en intergalaktisk konflikt… 😮 Enligt Victor är det lättare att diskutera andliga ämnen med aliens än tekniska. Aliens verkar ha en helt annan inställning till liv och död och sig själva än vi jordbor. Duh! De ser på sin kropp som en behållare för själen och att döden är en naturlig transformering och inte något de fruktar. Kanske vet de vad som händer när man dör, eller så dör de inte på det sättet vi gör eller så har de en ny ”behållare” som väntar på dem…

Bandet har undersökts av otaliga experter. Alla har olika tankar om det. Ufoforskaren Sean Morton säger att ifall bandet är en bluff så är det en riktigt bra gjord sådan. Till exempel så är filmen inspelad genom en glasruta (förmodligen för aliens/människornas säkerhet) vilket Sean inte tror att en bluffare skulle ha tänkt på. En annan ufoforskare vid namn Michael Hessemann tycker att det är intressant att Victor säger att alien kom till area 51 just 1989 eftersom det året tros ett ufo ha skjutits ner i Sydafrika och enligt Michaels källor ska två levande aliens ha hittats i ufot! En av dem sägs ha tagits till area 51 och den andra underligt nog till Ohio. Taskigt att sära på dem! Beskrivningen på de utomjordingarna stämmer precis in på den på Victors band!

En annan som tittat på bandet är John Criswell som är makeupartist i Hollywood. Han har själv skapat en hel del aliens till tv-program. Han tror att bandet är en bluff. Han skulle kunna göra bättre själv… ^_^ Men han stör sig ändå på vissa småsaker i bandet. Som vissa rörelser alien gör. Han tycker att det ibland ser väldigt äkta ut och han förstår inte hur de har gjort allt. Man har även visat bandet för såna som varit offer för alien abduction. De känner igen utseendet på alien från sina upplevelser och en av dem säger: It is very difficult to watch this because somebody who made this knows something about the way they move”. Så även om det skulle vara en bluff så är den gjord av någon som har koll på utomjordingars anatomi.

Ovan är filmen.
Medan den visas kan ni höra Victor prata med sin läskiga röst om vad som försigår. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro om denna video. Det är något med den som får den att kännas äkta. Jag tycker att Victor känns trovärdig också på något sätt. Trots att han är så anonym att det nästan är plågsamt! Samtidigt är det sorgligt att se alien i videon. Den ser så sjuk ut på slutet och ja, jag vet inte… Det är nästan så att man vill att det ska vara bluff… Samtidigt som det är svindlande att titta på en sån här video och tänka: Tittar jag på en riktigt utomjording nu?

Vad tror ni om videon? Är den äkta?

49 svar

  1. alltså… jag VILL tro på det, för jag tror på aliens (för mig är det självklart att de finns). men på något sätt känns det liksom för… mycket av den ”typiska” alien, den som folk ritar om de ska rita en alien om du fattar? och jag hade velat att den skulle prata 😦

    • Hej Lijah!
      Jag håller med för mig är det också självklart att aliens finns.
      Ja, det är lite misstänkt när sådana här påstådda äkta aliens ser helt klassiska ut. Konspirationsteoretiker brukar lösa det på två sätt
      Teori 1:
      Aliens i filmer är medvetet gjorda för att se ut som riktiga aliens för att befolkningen inte ska tro att det är äkta ifall ett sånt här band skulle läcka ut.
      Teori 2:
      Alla människor delar ett gemensamt undermedvetna där all kunskap finns. Däribland hur aliens ser ut. Därför ser de ut som på riktigt på film.
      🙂
      Ja, det är lite tankar om det i alla fall. Vet inte vad jag håller med om…
      Ja, det hade varit intressant om den pratat. Men tydligen så kan aliens bara prata i tanken. Eh, ja enligt Vicktor alltså. 🙂

      • Jag har målat en alien som såg typ ut som barbapapa och som var jättesöt. Typ så tänker jag mig en alien, inte en stor läbbig grej med enorm hjärna <.<

      • Hej Erika!
        Ja, söta snälla aliens är ju det man hopas mest på. Men jag tycker att den i intervjun är väldigt söt den med. 🙂

  2. hoppas verkligen det är fejkat.
    vore så himla fult att ha aliens som fångar sådär.. mår dåligt av tanken.. fast å andra sidan kanske det är bäst att hålla dem (IFALL DE FINNS) hemliga…så inga haters kommer åt dem. man vet ju aldrig vad det finns för folk liksom.

    • Hej Ida!
      Jag håller med. När man ser personalen komma in på slutet av videon så känns det verkligen hemskt. stackars varelse!
      Om aliens finns ibland oss skulle det nog vara bäst för dem att hålla sin existens hemlig.

  3. Jag blir så ledsen när jag ser det här. Stackars Alien.. Människor ska alltid liksom.. Var på allting.. Om du förstår vad jag menar. Men jag blir samtidigt glad. För om det här är äkta så.. så är jag överlycklig! Jag är alien freak, älskar aliens och vill inte tro på nåt annat än att dom existerar!

    Sen så undrar jag, tror du man kan söka jobb på Area 51? Haha! Åh vad jag skulle vilja DIT och se va som förssiggår..

    • hej Kan Dee!
      Jag vet. Man blir alltid så kluven av att se sånt här. Man både tänker att man hoppas att det är en bluff för att det är synd om alien samtidigt som man ju så gärna vill ha bevis för deras existens. Jag minns inte vem nu men en av dem som sett bandet sa att om det var en bluff så gillade han inte de som gjort den. Det håller jag med om. Det är en mycket sorglig inspelning.
      Hmm jobb på area 51. Ha, ha ja det vore verkligen drömjobbet! Då skulle jag kämpa för utomjordingars rättigheter!
      Tyvärr är det nog ganska svårt. Först och främst måste man tillhöra USA Air Force. Där man måste ha utmärkt sig som extra duktig jämt. Ett annat alternativ är att vara toppvetenskapsman inom något område de behöver. Då kanske de tillfrågar en. Annars är nog chanserna små. 😦 Men vi får försöka hålla hoppet uppe en då. 🙂

  4. Vet inte om jag tycker det ser äkta ut, för de första, blinkar inte aliens? Den såg bara plastig ut =// nej jag är inte övertygad, men jag tror definitivt inte att vi är ensamma!

    • Hej Sara!
      Det är faktiskt sant. Inte tänkt på det innan. Men aliens ögon kanske fungerar annorlunda än våra? *Försöker behålla min tro* 🙂
      nej jag vet. kan inte säga att denna video helt övertygat mig heller. Men ensamma det anser jag också att vi inte är. I hela universum är det klart att det finns fler än vi.

  5. Vilken sötnos ! Det är ju verkligen så man vill att aliens ska se ut och inte som sånna hemska monster som typ i Alien VS Predator . Men jag håller med dig , där på slutet ser det riktigt skumt ut , inte speciellt trovärdigt . Jag tror det är en bluff , tyvärr .

    • Hej Bea!
      Jag vet!!! Den är så gullig! Man skulle vilja krama den. 🙂 Jo hela videon och historien är väldigt skum. Om det är sant tycker jag dock lite synd om Victor. Allt trubbel han har haft för att få ut sanningen och ingen tror honom. Det har liksom bara blivit en till alienlegend.

  6. hmm, jag är inte riktigt säker på om den är äkta eller inte, men vart nyfiken på alien obductions! kan du eller har du redan gjort ett inlägg om det? =)

    ha det bra! kram

  7. Jadu. Det där kan man ju diskutera och jag vet inte vad jag ska tro.

    • Hej Marica!
      Ja, det är verkligen svårt att veta. Jag tror ju på aliens men om detta är äkta eller ej är väldigt svårt att säga.

  8. Tjenare Magic!
    Jag håller med dig! sitter man och tittar på den och tänker ”tänk om det är en riktigt alien jag tittar på just nu!” Känns det svajilg i magen må jag säga! Lite som att åka bergodalbana 😀
    Jag tror nog att det är riktig. Men jag har aldrig hört talas om detta förrut! Jag är ju inget alienfreak =) Men iallafall.
    Jag hoppas att det helt plötsligt en dag kommer komma ett nyhetsuppslag med värsta bevisen för att aliens finns, typ att dom bestämt sig för att kommunicera med oss och visa sig i tv =D Då skulle farbröderna börja riva av sig håret!

    • Hej Elin!
      Visst är det svindlande! Kul att du håller med mig! 🙂
      Oj, oj, oj jag är så kluven när det gäller om jag tror att det är riktigt eller inte.
      Är ju något av ett alienfreak (ehe…^^) och har sett tusentals videor med påstådda aliens. Men jag tycker att denna har något som gör att den känns äkta på något sätt. Samtidigt som det är lite underligt att den ser så ”klassisk alien” ut och så… Ghaaa! Vet inte vad jag tror! ”_”
      Men jag hoppas precis som du att det en dag kommer obestridbara bevis på att aliens finns (och byggde pyramiderna! ^_-) det vore så underbart! Ja jag hoppas att det kommer hända någon gång under min livstid i alla fall. 🙂

  9. Tycker så jävla synd om den på slutet! :/
    Vet inte.. men känns som den e äkta på ngt sätt. för jag tror absolut inte att en människa med smink eller mask kan göra de rörelserna som han gjorde, t ex med ögonen när han spänner musklerna runt ögonen.

    Tyckte faktiskt skit synd om den i slutet när de undersökte den, kändes som att den typ tänkte ”ja jag är en äkta alien” fast med en ledsen min.
    Fy fan säger jag bara, de kunde ha tagit det lugnt med den!

    • Hej Noar!
      Jag vet. Man blir faktiskt illa berörd. Jag önskar nästan att det är en bluff bara för att jag tycker synd om den.
      Men denna video har något som gör att den känns så riktig. Till och med den där makeup artisten i hollywood kunde ju inte förstå hur de lyckats få alien att röra sig sådär om det var en bluff.
      Ja, svårt att veta vad man ska tro.

  10. Jag har ganska svårt att tro att en alien ser ut sådär, den ”typiska alien” liksom. Varför ska dom se annorlunda ut då vi inte ser så konstiga ut liksom? (Jag är övertygad om att det finns aliens runt omkring oss dagligen!) Jag är ganska kluven när det gäller vad som är fejk eller på riktigt, jag önskar det var på riktigt, men samtidigt inte, känns hemskt att få, vad man ska kalla det konkreta bevis, på det man fantiserat om hur länge som helst! Jag tror vi människor har ett behov av att ha något att tro på, annars fungerar vi inte. Vissa på gud, andra på paranormala saker osv.. Varför ska folk hela tiden hålla på att försöka bevisa saker.. Och återigen blir jag kluven när jag nyss skrev det där.. Jag är ju en sån som vill ha bevis, men till en viss gräns, man skapar ju en egen uppfattning av vad man själv tror på och vad som själv är tillräckligt med bevis.
    Nu blev det en himla lång kommentar, haha! Du har en jätte intressant blogg! Sluta aldrig skriv, varken i den eller för övrigt 😀

    Vill också tipsa dig om en bok, Möten med det Okända av Clas Svahn. Han har skrivit många fler intressanta böcker som jag tänker inhandla snarast! Mycket bra skrivna, och skrivna på ett sätt där man inte tappar intresse.
    Vad vet jag, du kanske har upptäckt honom redan 😀

    Kram

    • Hej Pandi!
      Jag kan nästan känna tvärtom ha, ha. 🙂 Jag kan bli lite misstänksam för att jag tror att aliens borde vara ännu mer olika oss.
      Men jag tänker att det nog finns en hel del olika sorter. I bland när man träffar vissa människor kan man känna: det där måste vara en alien… ^^ Så jag håller med dig om att de finns bland oss dagligen.
      Jag förstår vad du menar med att man kan bli kluven när det gäller att få konkreta bevis. Så länge det bara är tro och fantasier kan man ju fundera över en massa olika teorier men så fort man fått konkreta bevis är det ju slut med allt sånt.
      Clas Svahn är duktig. Faktum är att vi har haft en del mailkontakt och är lite småbekanta. ^_^ Jag håller på att läsa en bok han har skrivit om konspirationer om hemliga sällskap just nu. Möten med det okända har jag inte läst men jag ska kolla upp den.
      Tack för din fina kommentar!
      Det betyder mycket att höra att du gillar min blogg! Jag älskar att skriva så det fortsätter jag lugnt med. 🙂
      Ha det bäst! 🙂
      Kram!

  11. Jag tror på utomjordingar, men filmen är en bluff 🙂

  12. Vad gjorde de egentligen på slutet? Undersökte, skriver ni. Har ingen aning…

    Vet faktiskt inte on jag tror på den där videon. Vet inte varför, men det är väl en sån grej som man bara känner.

    M.M

    • Hej M.M!
      Enligt vad Victor säger så blir alien sjuk och den medicinska personalen försöker se vad som är fel med den.
      Känns inte riktigt som att de vet vad de gör.
      Om det är äkta tycker jag verkligen synd om alien.
      Ja, jag har inte riktigt bestämt mig för om jag tror att det är äkta eller inte.

  13. Ja jag med! Jag vill leva och få se på nyheterna hur vi får äkta kontakt med riktigt utomjordingar och vad det betyder! 🙂
    Tänk om vi kommer samarbeta med aliens i framtiden, sida vid sida? 🙂
    Jag hoppas även att forskare kommer att upptäcka att det finns olika dimensioner med djur vi inte visste fanns 😉 Eller VI vet ju att de finns *fnissar* men skeptikerna kommer ju explodera när de får veta sanningen.
    Skulle vilja se minen på min pojkvän när han får bevis för liv efter detta, aliens osv…. haha I will love it!

  14. Juste, jag hade ju en till sak att säga 🙂 Han ser ju väldigt klassiskt alienlik ut, men det kanske är för att det faktiskt är precis så dom ser ut på den platsen de kommer ifrån. Troligen dom som besöker oss mest 🙂 på så vis har många sett varelser som ser likadana ut och beskrivit dem för andra.
    så kan det vara!

    • Hej Elin!
      Ja, jag ser också fram emot det! Det känns som att vi är på god väg. Det är ju många forskare som i alla fall tar detta med andra dimensioner på allvar. Tror själv att medvetenheten om verkligheten bakom aliens och andra paranormala saker kommer att öka inom de kommande åren.
      Vad det gäller alien i videon så tycker jag om din teori! Den allmänna bilden vi har av aliens finns av en anledning! 🙂

  15. vet inte vad jag ska tro om aliens, verkar finnas bevis

  16. Jag tror att filmen är en bluff och jäkligt bra gjord bluff, nästan för bra för att vara sant. Anlita några duktiga folk som kan göra modeller och en förvrängd röst så har du en film och varför ser alla aliens ut på samma sätt? alltid är det dessa små typer med stora ögon, man hör sällan om några andra typer av utomjordingar.

    Men om det nu skulle vara sant…varför har inte filmen fått högre nyhetsvärde, detta skulle ju vara en världsensation som skulle pryda varenda kvällstidning?

    • Hej Mattias!
      Jo, skulle ju kunna vara så. Men i sånt fall var de som gjorde den otroligt skickliga.
      Det är svårt det där med den att alla aliens ser lika ut. Men det kanske är så att vi delar ett gemensamt undermedvetet och därför vet vi hur de ser ut? Eller så ser de på area 51 till så att aliens på film ser ut som riktiga så att ingen ska tro på en sånhär film om den läcker ut? 🙂
      He, he mina teorier… ^_^
      Jo, det är underligt att sånthär inte uppmärksammas mer. Nu tror jag dock att denna film fick mycket uppmärksamhet när den först visades och han Victor blev intervjuvad på radio och så. Men eftersom inget mer bra bevis om den är äkta eller inte har kommit fram så har den bara blivit ännu en myt. Tycker lite synd om Victor om den är äkta. Han har gjort sig en massa besvär och ingen tror honom!

  17. alltså jag tror inte att detta är sant,om det är det så är det alienplågeri,man ska inte hålla dom som fångar.men allvar,ni som tror att detta är helt fejk och att utomjordingar inte finns,tror ni verkligen att vi är ensamma i heeeela universium.
    nej,det tror verkligen inte jag.jag skulle bli förvånad om det inte finns några andra än oss människor.jag menar,vi kan ju inte ha ett helt universium för oss själva.
    det finns utomjordingar,bara det att människan inte alls har hittat några riktigt klara bevis.hela tanken e ju sjuk om vi skulle vara helt ensamma.om jag skulle hitta klara bevis eller till och med en alien så skulle jag inte fånga den eller göra så beviset får så mycket uppmärksamhet.
    gillar din blogg:):)

    • Hej Amanda!
      Enligt Victor så ska alien vara där frivilligt så… det är nog inte fråga om att de håller den fången i alla fall.
      Jag tycker precis som du! Självklart finns det fler än vi i universum! Även om detta skulle vara en bluf så tror jag lugnt att de finns aliens!
      Kul att du gillar min blogg! Tack så mycket!
      🙂

  18. nej, tkr inte alls att detta ser äkta ut. varför skulle denna se mer trovärdig ut än alla andra fejk alien filmer? tkr bara det ser ut som en snubbe i mask 😦 även den typiska alien också… klart att dom finns, men tror ej att det där var på riktigt. övertala mig 😀 ?

    • Hej Terris!
      Det som får mig att tycka att den ser äkta ut är sättet den rör sig på. Rör huvudet och sådär. Tycker också att glansen i ögonen ser riktig ut.
      Dessutom så är det nog sådär man skulle filma en alien. Bara rakt av liksom. Om det är som Victor säger så är detta ju bara en av många samtal med alien och om de trivs bäst i mörker så skulle man ju försöka ”prata” med den i mörkret sådär. En annan sak som är intressant, som en som analyserade bandet pekade på, är att det finns en glasruta mellan alien och kameran för säkerhetens skull. Det är nog inget en bluffmakare skulle ha tänkt på.
      Så det är väl det som får mig att tro mer på denna video än på andra. 🙂

  19. Hm, den här videon tycker jag ser skum ut.

    + att, om nu rymdvarelser är så ”överteknologiska” tror jag att vi inte skulle ha en chans mot dom. Om dom som på filmen låser in varelserna med våld (antar jag och ingen tycker om att sitta inlåst) så tror jag verkligen att vi inte skulle leva idag. (haha, lite som i Mars Attacks om du har sett den)

    Jag tror att vi inte är de enda levande varelserna i hela universum, men jag tror också på att människan fortfarande inte har upptäckt dem än. Och jag tror också att de säkert skulle bli lika förvånade att se oss som vi dom.

    Kram, och hoppas du får ett magiskt nytt år. 🙂

    • Hej Pau!
      Nä, jag tror inte heller att vi skulle ha någon chans om aliens var fientligt inställda. Den i videon sägs vara där frivilligt.
      Ja, det är svårt att veta… Jag dras mellan att tro att regeringen och hemliga sällskap känner till utomjordingar och att ingen människa gör det.
      Vet inte exakt vilken teori jag tror på när det gäller det. :S
      Ha ett riktigt härligt och magiskt år du med! 🙂
      Kram! M.

  20. Hej!

    Jag kom att tänka på en sak, utomjordingar som ser ut som människor? varför skall de se något annorlunda ut? För existens krävs vatten och näring, varför skulle de ha stora runda huvuden, stora ögon. Varför inte i vår skepnad?

    • Hej Kobe!
      Jo, det är ju en intressant tanke. Men jag tror nog att även om det fanns en till planet som hade samma förhållanden som jorden så skulle evolutionen bli annorlunda. Det är ju mycket mer än bara näring och vatten som påverkat människans utveckling.
      Men vem vet? Aliens kanske är likare oss än vi tror och går mitt ibland oss utan att vi märker det?

  21. Hej Min Kusins Som bor i houston Hans kompis jobbade I Area 51 För 5-7 år sen. En dag ringde Han min kusin och sa att dom skulle prata om något viktigt som hade hänt i area 51 och att dom skulle träffas på någon plats där inga andra va ”kommer inte ihåg vad platsen heter” ah Sen väntade min kusin där i typ tre timmar men han kom inte. Och nu har han inte hört av sig på 5-6 år. Förmodligen är han död…Men jag hoppas verkligen inte det…

    • Hej Kasim!
      Åh, en sån otroligt spännande historia men väldigt hemsk! Hoppas inte heller att han är död. Men han kanske bara fick en varning av någon.
      Att han inte skulle avslöja det där han tänkte och så dök han bara inte upp i stället.
      Ja, man undrar verkligen vad de döljer där.

  22. Först & främst; Underbar blogg! Har suttit som fastklistrad sedan klockan 10 i går kväll.

    Speciellt älskar jag dina alieninlägg. Är sjukt fascinerad (eller vad det nu heter) av allt som har med det där att göra. Jag tror def att det finns andra där ute. Vet dock inte vad jag ska tro om den här videon. Svårt att tänka sig att den skulle vara riktig samtidigt som jag inte kan tänka mig att den är fejk. Men på något sätt så känns den trovärdig, men jag kan ändå inte säga om jag tror på det. Men jag hade den där känslan i magen under hela tiden jag såg videon, you know the feeling; Tänk om jag sitter & tittar på en livs levade alien just nu. Samt att jag hade fjärilar i magen & mådde en aningen illa.. & dessutom såg ”den” otroligt smart ut & rörelserna med huvudet kändes äkta.

    Det skulle vara otroligt spännande om det var en äkta video men han/ hon såg så himla olycklig & förvirrad ut att det sticker till i hjärtat att se den..

    Änn en gång, underbar blogg!

    • Hej Nath!
      Tack så jättemycket! 😀 Vad glad jag blir av att läsa din kommentar! Roligt att du gillar min blogg!
      Ja, aliens och ufon är så otroligt intressant. Det är verkligen något som jag aldrig tröttnar på. Vill bara veta ännu mer! ^_^
      Just det här med alien intervjun är så otroligt fascinerande. Jag håller med om det du skriver. Man känner sig verkligen kluven.
      Den ser verkligen smart ut, men samtidigt så vilsen… Det känns inte heller som att människorna vet vad det gör. Ser så obehagligt ut när de lyser den i ögonen i slutet på videon.
      Men samtidigt är det väldigt svindlande att titta på den och tänka att den är riktigt. Önskar att vi får veta säkert en dag!

  23. Nooo videoklippet har tagits bort 😦

    • Hej Legenden!
      Nej! Har den!
      Pröva att söka på youtube på ”alien interview” så länge. Ska försöka återställa videon så snabbt jag kan.

  24. Jag vet inte vad jag ska tro. Den ser ju ut som i en film men den rör sej så snabbt, det verkar svårt att fejka. i filmer blinkar aliens långsamt, men den här blinkar ganska snabbt. Fast det skulle va roligt om en alien faktiskt såg ut som vi tänkt oss ^^

    • Hej Tilda!
      Ja, det är så intressant med den där videon. Den ser ju onekligen ganska äkta ut. Jo, om den klassiska alien-bilden stämmer så är det ganska intressant i sig.
      Det visar att människorna känt till dem länge på ett undermedvetet plan.

Kommentera

