Mystiska varelser och ufon över google.

En ny mystisk varelse har hittats. Denna gång i Cerro Azul i Panama (en stat på Panamanäset i Centralamerika. ). Är det en alien? Ja, det är frågan.

Några ungdomar var ute i naturen och plötsligt såg de en underlig varelse komma krypande mot dem. Ungdomarna blev jätterädda och istället för att springa (som vilken annan människa som helst skulle ha gjort) stenade de varelsen till döds. (Fy vad jag blir arg över detta! Det är ju precis som med den andra alien som dök upp för två år sen) Ungdomarna återvände till platsen på kvällen och tog foton av varelsen. Ni kan se en av bilderna här under:



Vissa tror dock att det ungdomarna hittat är en sengångare som på något sätt tappat pälsen.
Men jag tycker inte den är lik en sengångare alls.
Tror att det är en alien eller kanske ett okänt djur från jorden. Bilderna ser inte fejkade ut heller. Men än en gång blir jag ledsen över hur illa den behandlades.
Det är precis lika hemskt vare sig det var en sengångare eller alien eller något annat. Ingen har rätt att bara döda ett djur sådär!

Vad tror ni det är för något?

Nu till varelse nummer två. Konservatorn Lynn Butler säger sig ha hittat den mytomspunna besten chupacabra död  i ett hönshus i Texas USA för tre månader sedan. Ni kan se en bild av fyndet under. Dess tänder får alla vanliga människor att rysa och tandläkare att gråta i förtvivlan…

Lynn säger: För att vara helt ärlig vet jag inte vad det är. Jag skulle kanske säga att det är en konstig coyote eller hybrid ras eller genetisk mutation. Den har lite ludd runt fötterna. Nästan som små strumpor av päls. ” Lynn tillläger också: ”Folk säger att det finns en mystisk best och jag har en av dem. Jag kallar den chupacabra för att folk älskar det. Men jag vet inte vad det är”
Jag skulle nog inte säga att det var en chupacabra för så lika är de inte men… ja, något sorts okänt väsen är det ju.

Vad tror ni att det är?

Nu till nått helt annat:
Måste nämna att google har visat ett lite oväntat intresse för ufon på sista tiden.
Två gånger har deras logga haft ufotema under de senaste veckorna och de har länkat till sökningar om ufon och sädesfält cirklar. Hmm?

Ovan är den första varianten på deras logga, där man kan se hur det ena o:et i ”google” blir bortfört av ett ufo. Oooh! Hur ska det gå med det lilla o:et?

Vi vet nu att o:et klarade sig men är inte tillgänglig för en kommentar vid tryckningen av detta… Ovan är den andra av googels ufoinspirerade loggor. O:et är som ni kan se på plats som vanligt. Men vad har hänt med L:et? It is gone! Noooooo! Mystiskt…. c__c Nu är i alla fall loggan som den brukar och alla bokstäverna där de ska igen. Phu! v_v

Google vill inte avslöja vad detta plötsliga ufotema ska betyda men de flesta tror att det var för att göra reklam för den bioaktuella filmen District 9. ^__^

Vad anser ni om ufot över google? 🙂

P.S Här kommer en liten update på detta inlägg för nu är mysteriet med googles logga löst! Google har nu erkänt att de haft sina ufologgor som en tribut till författaren H.G Wells som skrev: Världarnas Krig. Så nu vet vi det! Idag kan denna logga ses:

Äntligen svaret på ett av alla mysterier jag skriver om! D.S

76 svar

  1. vad hemskt hur folk behandlar djur& andra varelser.
    förstår inte! 😦

    fin& spännande blogg du har!

    • Hej Becca!
      Ja det är hemskt verkligen. Jag blir så ledsen när jag tänker på det. Jag förstår inte hur de kunde göra så.

      Tack så mycket för att du gillar min blogg! Det värmer att höra!
      ^__^

    • Jag håller helt med ):

  2. Läste också artikeln och både min man och jag var tvärilska över att de stenade ihjäl den. Varför måste människor DÖDA allt och kolla sen??! Personligen tror jag inte det är en alien utan någon form av albino. Stackars djur.

  3. Det är en sengångare och inget annat. Titta noga så ser du att det finns päls kvar. Djur meed päls som dör i vatten, tappar pälsen först.

    Du, Aftonbladet, Expressen med flera har köpt en påhittad historia utan att en försöka vara kritiska. Pinsamt är bara förnamnet.

    Googles första ufo-logga varr en hyllning på årsdagen av ett japanskt dataspel där en nyckelreplik var ”all your bases belong to us”.

    Vad gäller den andra så är juryn fortfarande i sammanträde, som det heterö På Google har man humor och tar inta allt på största allvar…

    • Hej Plastfarfar!
      Det är klart att det KAN vara en sengångare. Men jag VILL JU TRO att de äntligen hittat en alien. 🙂 Men i just det här fallet vill jag nästan stödja sengångar-teorin för då har ungdomarna säker bara hittat den död i vattnet och hittat på sin historia. Jag tycker så synd om varelsen ifall den blev ihjälstenad av dem.

      Jag har bara hört District 9-teorin om googles logga. Men dataspelet kan det ju mycket väl vara.

      Jag tycker att det är roligt att google gör om sin logga ibland. Jag förstår att det är gjort med humor och det är med humor jag skrev om den också.

      Fast det är klart, detta kan ju mycket väl tyda på en enorm ufo konspiration och nu försöker google sända ut hemliga budskap om sanningen i sin logga…. 😀 Hmm, den teorin var mer spännande…

  4. district 9 äger som fan! 😀

    svar: tackar tackar! vart bor du?

    • Hej Matilda!
      Oh yes! Mycket bra film. Jag bor i Stockholm i Vasastan. 🙂

      • Jag ska snart se filmen och efter era (din och matildas) komentarer så är förväntningarna stora…
        Tyvärr så tror jag som ”Plastfarfar” att det är ett djur (kanske inte en sengångare dock, men ett djur) , men det berättigar inte steningen ändå! Skulle dessa människor kunna stena en hund eller katt? Tror inte det och om de kunde så är det nåt fel i deras huvud. Ett djur är ett djur. Spelar ingen roll ang inteligensen. Vi människor är djur…Oftast så dödar djur för föda eller revir, inte för att…bara!
        Den andra bilden…den där chupacabra, tror jag är en hund (typ Dingo) som är uttorkad…Men det är ju, som sagt, min åsikt…

      • Hej Lurventussen!
        Jag håller fullkomligt med dig! De är fruktansvärt det de gjorde. Det är djurplågeri.
        Därför hoppas jag att de bara hittade den där och diktade upp historien.

        Vad det gäller chupacabra så är det ju en skrämmande bild. Tänderna liksom… O.O
        Men jag blev lite misstänksam eftersom Lynn Butler stoppar upp djur och han skulle ju därför ha lätt att bluffa en sån här sak.
        Men jag tänker tro att det är en okänd art tills något dna test eller så görs.

  5. Den där tycker jag ser riktigt läskig ut… men jag tror att ungarna har hittat på det o att den var död när de hittade den. För den ser uppsvälld ut så som döda djur i vatten gör.
    Å andra sidan skulle även detta kunna vara något freak of nature…jag tror att vår miljöförstöring och utsläpp av allehanda slag nämligen kan göra att det börja dyka upp alla möjliga avarter. För arter utvecklas ju hela tiden..

    läbbig…hu, varför tittade ja in i din blogg nu såhär på kvällskvisten 😛

    • Hej CC!
      Jo det kan mycket väl vara så. Hoppas på sätt och vis att ungarna hittade på. Men ett freak of nature är ju förstås också en möjlighet.
      Men det är lite läskigt att tänka att olika monstruösa varelser skulle börja skapas av utsläpp och sånt.

      Ha, ha ja detta är ingen ”godnatt-blogg” precis… Hoppas du får drömma något trevligt! ^__^

  6. Jo, du Miss M…
    Har du kollat in småfolket?
    Gammal folktro…mycket intressant läsning…

    • Hej igen Lurventussen!
      Du menar myterna om småfolket? Har läst en del om dem. Älskar gammal folktro. Kanske kommer ett inlägg om dem snart… ^_^

  7. Idag 21/9 har google också ”ufo”-logga!

    • Hej Lisa!
      OMG it is back! Coolt! Nu verkar det vara en hyllning till världarnas krigs författare H.G Wells.
      vad kul att du upptäckte det!

      Lägger in en länk till den så fler kan se den:

      HÄR

  8. Hej magic! Jag älskar din blogg och kommer tillbaka till o ifrån =) kul att nån har en sån här blogg för oss som är ntresserade av sådanna saker. Du e bäst!

    • Hejsan Elin!
      Tack så hemskt mycket! Vad lycklig jag blev av att läsa din kommentar! You made my day! Eh, eller natt, Oj klockan är halv två… ^_^
      Det övernaturliga är ett så stort och viktigt ämne så jag är förvånad att inte så många bloggar om det.
      Ha det så bra, sov så gott och tack för dina fina ord!

  9. Nja, jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Svårt att bedöma av en otydlig bild. Hade det varit något intressant så hade kanske myndigheterna/massmedia intresserat sig mer och gjort en större sak av det. En bild är ju väldigt lätt att manipulera också…
    UFOn tror jag däremot på, eftersom jag sett sådana. Det senaste såg jag för ungefär ett år sedan utanför Mariefred. Även min dotter såg det.

    • Hej Eva!
      Nej, det är svårt att veta. Får hoppas att vi snart får mer info…
      Vad spännande att du sett ufon! Jag tror själv stenhårt på ufon men har tyvärr aldrig sett ett… Sorg! ;_; Hoppas att jag får göra det en dag.

  10. Vad fin din blogg har blivit!

    verkligen spännande med den där varelsen. jag tyckte så synd om den, den ser så fredlig ut. den blev förmodligen rädd och stressad och gick därför till attack mot barnen..den lilla kraken, synd att man ej fick se den levande.

    • Hejsan!
      Tack så mycket! Jag trivs mycket bättre med den här bloggen.

      Jag vet, jag blir så arg på de där ungdomarna som hittade varelsen. Du har rätt i att den ser fredlig ut. Jag fick samma känsla när jag först såg den. Den ser som så godhjärtad ut. Önskar också att man hade fått se den levande.

  11. Man vet inte vad man ska tro, det ser ut lite som en sengångare men ändå inte… Vad hemskt att dem reagerar med att stena ihjäl ”djuret” istället för att (som du skrev)springa där ifrån.
    *Ryser när jag ser chupacabra’s tänder* ^^
    Hmm…känns lite skumt, konstigt att personen som hittade den är en konservator.

    • Hej Caroline!
      Ja, först tänkte jag sengångare men efter att ha tittat på lite bilder av sengångare kände jag mig mer tveksam. De är ändå väldigt olika. Ja, jag vet. Det är så hemskt att de handlade som de gjorde. Blev så ledsen när jag hörde om det.

      Ja, tänderna på den andra varelsen är sååååå creepy! Ja, jag håller med, hela konservatorgrejen är lite skum…

  12. Jag bara älskar att läsa om detta om utomjordingar. Zengångare utan päls! HA! Skulle inte tro det!

    M.M

    • Hej M.M!
      Nej det där med att det skulle vara en sengångare känns bara som ett desperat försök att förklara det hela. Så det går vi inte på!

  13. Va trevligt att du skrev en liten snutt.. så den blev uppmärksammad genom din blogg! 🙂

    Verkligen hemskt hur folk behandlar andra individer!! The simpsons igår när homer trodde Mr burns var en alien… första tanken dom fick var att döda honom.. hmmm Why??!! Inte konstigt om Aliens skulle vara fientliga mot oss efter att ha sett hur dumma vi är mot andra…

    Anyways Great blogg!!

    • Hej Johanna!
      Ja, jag får ju inte missa något sånt här! ^_^

      Håller med dig om att det är riktigt illa hur de reagerade. Vad får folk att göra så? Jag hade lungt bara sprungit min väg. Eller klappat den. Den är ju så söt! Just det, jag minns den där Simpsonsepisoden! Den är så hilarious! Mr. Burns ser ju verkligen ut som en alien. Ha, ha ”I bring you love”… 😀

      Det är ju så att på sig själv känner man andra. Vi är rädda för aliens eftersom vi själva är så fientliga och därför förväntar vi oss att aliens skulle vara likadana. Men så måste det ju inte vara!

      Tack så mycket för att du gillar min blogg! 🙂 Det gör mig glad och inspirerar mig att fortsätta skriva!

  14. Måste bara skriva o säga att vår planet är fylld av mystik… jättefisken som dom funnit i brazilien..40kg tung..helt ny art!!
    jättebläkfisken som man länge bara trott varit sjörövarhistorier”.. visade oxå sig vara real!! Men vad fan skrivs det inte mer om detta…
    Troligen för det är VÅR” värld, gjord av sten, metall och mekanik… finns inget rum för jättebläckfiskar, utomjordingar eller flygande häxor..

    Då måste vi ju helt plötsligt ommöblera vår religion..värderingar och tro…

    • Hej J!
      Ja,vår planet är verkligen en mystisk plats. Det är knappast så att vi ”vet allt”. Det är snarare tvärtom! Jag har också tänkt på hur underligt det är att det inte skrivs mer om det. Det är ju jättteviktiga och spännande saker. Jag antar att du har rätt i att folk i allmänhet är för rädda för att få sin världsbild rubbad. Många säger att religionen helt skulle förstöras om det visade sig finnas utomjordiskt liv. Men jag tycker inte det. Gud kan väl ha skapat fler varelser än oss, liksom.

      Ja, vi får hoppas att ju fler nya arter som dyker upp och så vidare att folk blir mer öppna och intresserade.

  15. Jag tycker chupacabra ser ut som en vanlig hund, typ en Doberman 🙂 Du har en himla bra blogg! Nu ligger du i fliken ”Mina favoriter” 😉 Haha, har nog plöjt igenom hela din blogg i helgen, har suttit här nästan 4 timmar i streck och bara läst och läst! Haha, tycker allt det här med övernaturligt(och sånt man inte kan förklara) är så fruktansväärt intressant. Fortsätt fortsätt! 😀

    • Hej Pandi!
      Åh vad roligt att jag har hamnat i dina favoriter! Nu blev jag glad! Ja, det övernaturliga är så fantastiskt fångande och intressant! Jag älskar verkligen att blogga om det. Så det kommer jag lungt fortsätta med. Håller på med ett nytt inlägg just nu… ^__-

  16. Hej M.M läste åxå denna artikeln när det hänt o blev så ledsen!! Varför gör människor så här!!?? Har själv en 7 årig dotter som fått lära sig att man inte ska behandla djur o andra liv illa, så ja förstår inte hur dom här barnen kunde stena ett liv till döds!!? Har dom inte lärt sig omtänksamhet!!? Stackars liv som inte har gjort någon något ( o den såg ju inte särskilt fientlig ut) o sen får gå detta öde till mötes!! Men en annan sak, såg den inte ut som den varelsen dom hittade på stranden för ett bra tag sen, som dom trodde var ett misslyckat experiment!? Tyckte dom påminde om varandra!! O föresten du e inne på favoriter här hemma hos oss åxå nu 🙂

    • Hej Lollo!
      Jag vet! Som sagt, jag blev så upprörd när jag läste om deras reaktion. Det är som du skriver, har de ingen känsla av medlidande och omtänksamhet? Fy, ja. Jag håller med dig om att varelsen ser mycket fredlig ut. Så söt. Jag skulle gärna vilja träffa en och jag skulle vara så snäll mot den.

      Hmm, är monstret du tänker på montaukmonstret? Det finns nog en viss likhet… Men de flesta påstår att montaukmonstret var en fejk för att göra reklam för en film. Jag har läst såna teorier lite överallt på sistone men inte hittat något som bekräftar om det är sant eller inte. Så jag vet inte vad man ska tro om montaukmonstret just nu.
      Ska skriva mer om det när jag vet hur det ligger till.

      Vad roligt att du favoriserat min blogg! Tack så mycket! Betyder mycket att få veta att man uppskattas!

  17. sv. Ja, de sakerna är rätt coola ;D

    Intressanta saker du skriver om förresten. Brukar se många program om sådant ;D Vad synd om ”sengångaren” som ungdomarna dödade. Rätt sjukt att bara döda något sådär 😦

    • Hej Sabina!
      Tack så mycket! ja, det övernaturliga är sååååå fascinerande! Har du besökt Disclose.tv ?
      Där kan man ofta hitta bra dokumentärer och videor om det övernaturliga, mysterier och ufon och så vidare.. Mycket bra sida!
      Det är verkligen hemskt hur ungdomarna behandlade varelsen. Måste vara något fel på dem. Hoppas nästan att det är en bluff bara för att det är så sorgligt.

  18. Hej missmagicgirl!

    Älskar din blogg… too bad jag inte kommit på det här om att blogga om det övernaturliga och mystik först 😛
    Nej, det överlåtes till dig för du e duktig på att citera.

    kan du inte skriva lite om voodoo, afrikaner som jag träffat intygar dyrt att det e verkligt o vill helst inte prata om det…

    Sen finns den en myt om sk. Corpse eater… lite läskigt det där!!

    Tack kära du!!

    • Hej Lina!
      Tack så mycket!

      Ja, ha, ha jag hann före dig! Moahahahah! Nä, men vadå, är du också intresserad och vill skriva om det övernaturliga så gör det!
      Det är ett stort och spännande ämne så det kan aldrig bli för många som skriver om det! 🙂

      Jag älskar att läsa om det och knarkar böcker om magi och mysterier. Citerar aldrig från böcker eller nätet dock.
      Alla texter är i hopsatta av mig med fakta jag plockat upp och lärt mig lite överallt. 🙂 Mystik-nörd skulle man nog kunna kalla mig! 😉

      Mmm, voodoo är spännande. (och läskigt! Skulle inte vilja bli utsatt för det!) Det ska jag skriva ett inlägg om snart. Corpse eater myterna är också läskiga. *rys*
      Man får hoppas att det inte finns någon sanning bakom… Men spännande är det!

      Ha det så bra och tack för din fina kommentar! Kram M.

  19. måste börja med att säga att du har en väldigt intressant blogg som jag skikar in på emellanåt.

    jag tycker att den första bilden ser ut som en sengångare, jag ser inte den päls som nämns ovan men man ser på klorna att det är en sengångare. Sen har dom den där jättemagen iom att de bara äter löv.

    Den andra bilden ser ut som en skabbangripen hund med röta i tänderna. Skulle kunna vara en mellanpinsher eller nåt, lite osäker på storleken. Sen har den ju kuperade öron också, alltså skapat av människor vilket man inte kan få fram genom avel. Har sett många hundar på tv som ser ut sådär pga sjukdom och misskötsel.

    Så tyvärr är nog allt övernaturligt uteslutet i det här fallet 🙂

    • Hej Fiffiluren!
      Men, men inget övernaturligt?! *Magic vandrar besviket iväg…* Ha, ha nej nu skojar jag. 😀
      Du har faktiskt en poäng i det du skriver om sengångarteorin. För nu när jag tittar igen så är faktiskt dess klor ganska sengångarlika och magen också.
      Varelse nummer två är ju lungt mer lik en hund än en chupacabra… I alla fall om man tänker sig den klassiska bilden av chupacabra. Men har verkligen hundar såna där brutala tänder?
      Ja, fallet med den har i alla fall uppmärksammats rätt mycket i USA så vi får hoppas att de gör någon DNA-test så vi får veta svaret. Om det är en sjuk hund så tycker jag synd om den.

      Tack så mycket för dina snälla ord om min blogg! Kul att höra att du tittar in då och då!
      Kram M.

      • Jag tror inte att tänderna är så ”brutala” som dom ser ut, hunden är ju rätt mager och iomd så blir deen tunnare och tänderna kan se större ut om det är det ni menar. Sen finns det raser med kraftigare tänder också 🙂

        Jag skulle också vilja tro att det är något oupptäckt och inte alltför vanligt men i det här fallet tror jag att faktan lyser igenom 🙂

        /fiffiluren

      • Hej Fiffiluren!
        Ja, det kanske stämmer. Jag önskar att de kunde göra lite tester så man fick ett säkert svar.
        När det blir så här tyst börjar man ju tro att det är en bluff. Åh! eller en konspiration som tystar ner det hela…. (Magic fortsätter hoppas) 😀
        Nä, jag tror faktiskt att du kan ha rätt. Den är ju ändå rätt hundlik.

  20. Tycker också att det är hemskt när de där ungdomarna gjorde så mot den stackars varelsen. 😦 Om den hade levt, då hade vi kanske fått reda på mer om detta mysterium… Jag tycker heller inte det liknar en sengångare.

    Tycker inte det andra djuret ser ut som en chupacabra. Tyckte det liknade en hund med väldigt stora tänder.

    Ja, visst var det en rolig bild. Hihi. Härligt när man lyckas fånga ögonblicken!

    • Hej Mickan!
      Ja, det är verkligen hemskt. Jag önskar att man hade fått se den i livet.
      Vet inte vad jag ska tro om sengångarteorin. jag pendlar lite fram och tillbaka… Men mest tror jag att det är en alien eller okänd djur art.
      Nej, en chupacabra ser den inte ut som. Snarare någon form utav monsterhund…. 😮

      Ja, det var en superfin bild! 🙂

  21. Det kan vara hunden laika!=)

  22. Måste hålla med dig, det är FRUKTANSVÄRT att människor dödar allt de ser som ser annorlunda ut eller kallar det för monster… Varför håller folk på så? :S

    Skulle jag se något dylikt så skulle jag iaktta det noga och ta bilder på den, LEVANDE, och sen låta den vara ifred och leva sitt liv!

    Men det var ju lika med det där ”monstret”/”odjuret” som hittades på en strand i USA förra året (tror att det var då) som var allt möjligt enligt folk, allt från alien till en ny ras, men sen så kom man fram till att det antagligen var en död hund som tappat pälsen och legat i vattnet, eller att det var en fejk osv… -_-‘

    Hade den levt hade dom väl dödat den…

    • Hej igen EmoSasuke!
      Ja, det är verkligen sorgligt. Man blir så ledsen av att läsa om det.
      Det är nog montaukmonstret du tänker på. Det mesta pekar på att det var en fejk nu.

  23. Det där är ju en sengångare det är så dom ser ut utan päls, jag tror att dom där ungdomarna tog en vanlig sengångare tog bort all päls tog några bilder och hävdade att det va en alien eller nått för att få uppmärksamhet

  24. Hej! Jag älskar att läsa denna blogg! Men nu blev jag lite irriterad.. Den där ”varelsen” de stenade ihjäl är nog en sengångare. Sengångare har en klo på varje hand och den syns på bilden. Sengångaren kan ha varit albino.. Stackars djur.. Och den andra varelsen ser ut som en hund..

    • Hej C!
      Tack så mycket! 🙂
      Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska tro om någon av varelserna. Men vare sig de är från jorden eller någon annanstans så är det fruktansvärt hur de stenade ihjäl den. Tycker det är så hemskt gjort. Ja verkligen, stackars den.

  25. det stod väl också att den kom krypande från en grotta? För isåfall är det ju typ kanske någon släkting till sengångare som bor djupt nere i makren..de tror iaf jag ^^

  26. http://www.youtube.com/watch?v=ggMWBHivne0&feature=related spola fram lite så ser man en film på den där hunden eller vad det är, det är nog bara en ny art som vi inte vetat om förr 😛

    • Hej Julia!
      Intressant! Tack för videon! 🙂
      Det stämmer verkligen att det kan vara en ny art. Men det är också mycket spännande!

  27. Usch vad hemskt! Stackars alien/sengångaren!
    Jag tror det är ett ufo. Grym blogg!

  28. OMG 12.21.12 I IM LEGEND

  29. (bilden under) jag tycker det ser ut att vara en sargad hund som mår dåligt och behöer typ vård eller nåt och tvättas kanske men jag tycker att hunden är ganska normal och att den inte alls ser ut att vara ett monster jag tycker att nästan alla levande djur ska få leva även fast dom är fula. har rik päls, ser konstiga ut eller ser lite läskiga ut alla har rätt att leva bara för att dom är djur så borde det vara med människan också kan man tycka efter som att man behandlar djur fel väldigt ofta för att dom är spesiella(felstavat) konstiga eller nått brar för att ja det finns ju människor som det är fel med också då kan man nästan tycka samma sak och det menar jag med bilden under också …

    och bilden över ser ut som en sengångare och jag håller med om att man bara inte dödar ett djur unte att man ringer djurvårdinstitutet eller vad det nu heter och förlåt om jag stavade fel jag har nämligen svårt med det…

  30. Jag tycker den första är jätte läskig snälla svara på min fråga jag skulle svimma om jag var ute och såg det där. om du skulle vara ute vad skulle du göra?

    • Hej Alingrid!
      Hmm, jag tycker inte att den första ser så läskig ut på bilden. Men jag kanske skulle skynda mig därifrån ifall jag mötte den.
      Det beror på hur den betedde sig. Om den var hotfull eller inte…

  31. Jag håller med dig magic, man ska inte misshandla en myskisk varelse, tänk om man var en myskisk alien eller vad det nu är.. och så kom några människor och dödade en det skulle inte varigt så kul 😦

  32. stakars liten

  33. Det ser litte utt som ET.

  34. jag heter ludvig. vad heter du? har du hört talas om malmanen? och jah är 13 år. och vad är du?

Kommentera

