Triangelufo i Florida och en mystisk hand…

Ett triangelformat ufo har synts till i Florida i Wesley Chapel. (verkar vara en populär form på ufon, triangel.)


Den 17:de juli bevittnade ett flertal människor samma mystiska syn. En triangel av tre ljus plus ett fjärde ljus mellan de två ljusen längst ner. Tre vita ljus och ett blått. Många spelade in det de såg på himlen vilket ju bevisar att detta i alla fall inte är ett kamerafusk. Detta fall klassas som oförklarligt av Mutual UFO Network (en amerikansk organisation som undersöker ufo-fall, stödjer ufoforskning och försöker utbilda allmänheten om ufo-fenomenet. Låter som jag ungefär…Hehe, utom att jag är svensk då…)
På videon under kan ni se några av filmerna vittnen spelat in. Filmen börjar dessutom med att man får läsa en av vittnenas berättelser. Mycket intressant.

Händelsen ägde som sagt rum den 17:de juli men ett av vittnena i filmen säger att han filmar detta den 16:e. Jaså minsann, ingen koll på datum. Sånt slarv! (Magic kastar sten i glashus)

Tycker att detta fall känns väldigt trovärdigt. Eftersom det sågs av så många och filmades av flera stycken och att Mutual UFO Network säger att det är, för att citera: ”True unknown.” Jag tror att det är aliens i farten.

Vad tror ni?

Föresten var jag och en kompis ute och fotade mystiska och inspirerande platser för några dagar sedan. Vi tog en massa coola bilder.
Inte minst av oss själva, he, he.. ^__– Ja ja, det jag försöker komma till är i alla fall att det allra mest mystiska fotot tog jag på hemvägen. När jag satt och slött tittade ut från bussen såg jag en underlig (och fruktansvärt läskig) hand!
Ha ha, jag blev tvungen att gå av för att fota den. 🙂

Tycker att det lite ser ut som en vampyrhand som sticker ut ur en stående kista…

Jag som är fantastiskt modig, sträckte dödsföraktande fram handen till hälsning.

Vem tror ni handen tillhör? 😀

Kram Magic.

19 svar

  1. Klart det är en klämd vampyr 🙂

  2. Jag tror nog det är Voldermort som gömmer sig därbak. ^^

  3. cool film!

  4. haha, snyggt med handen XD självklart är det en vampyr som gömmer sig! eller kanske blivit bränd utav solen och lämnat kvar aska.. om det nu går 😉 haha

  5. Håller med resten av folket. En vampyr så klart och det där ufot…nja ser ut som något dåligt hemmabygge. skulle nog vara ganska enkelt att ta en radiostyrd helikopter eller liknande flygmaskin och sätta på några lampor…men man vet ju inte…kanske är det något annat..eller inte

  6. Cool blogg du har! ;D

  7. Skulle tro att det är sprayfärg. 😉 Men det är ju bara jag. Haha.

  8. Häftigt. Det var ju inget flygplan precis 😉 Kan mycket väl vara ett UFO

  9. Visste ni att allas vår blondinbella inte hette löwengrip innan 90 talet? Hon var en riktig svensson som hette andersson i efternamn Läs mer här

    http://experienceno1.blogspot.com/2009/08/saningen-om-blondinbella.html

  10. Gillar handen. 😀 Fast jag gillar nog din handske bäst. 😉

  11. Haha coolt men lite creepy med handen.

  12. YAY!!! UFON och inte den tråkiga runda typen heller! 😀

    och den där handen… så är det bara en skuggvarelse som har fastnat!(han hade oturen att gå förbi där när dom satte ditt elskåpet eller vad det nu är… och nu har han äntligen fått ut handen! men sen så började det åka börbi en massa busar och bilar så han blev jätte rädd och svimma! 😀

    • Hej Henke!
      Eller hur! Det behövs lite mer kreativa ufo-former tycker jag. 🙂
      Jo, det där om en skuggvarelse är en trolig teori… Egentligen kanske jag borde gå tillbaka och se hur det är med honom?
      Kan inte vara trevligt att vara klämde där bakom…. *Magic springer iväg för att rädda skuggvarelsen*

  13. (Samtidigt hos skuggvarelsen)

    (Skuggis har precis vaknat efter att ha hört alla läskiga bilar)
    (Skuggis)”Ajj… vad hände igentligen?..
    (Magic)”Hallå! Mår du bra!?”
    (Skuggis tänker)”Vad i hela helv… En människa… bäst att jag spelar död!”
    (Magic petar på handen)
    (Skuggis tänker)”Åh NEJ, den rör vid mig!, dom andra skuggorna kommer reta mig för det här i tusen år!..”
    (Magic blir besviken när handen inte gör nånting och går hem!)
    (Skuggis)”ÄNTLLIGEN!!!.. trode aldrig att den skulle gå!
    (POFF och elskåpet blir fylld av svart-röd rök)
    (Henke) Va.. hur sjutton hamnade jag här!?”
    (Skuggis)”MEN vid helvetes port! blir man aldrig av med er människor!?”
    (Henke)”Aah EN SKUGGVARELSE!”
    (Skuggis)”Va!?..”
    (Henke)”HÅLL DIG BORTA FRÅN MIG!”
    (Henke försvinner i ett moln av svart-röd rök)
    (Skuggis)”Jaha… då var man ensam igen!” 😦

    • Ha, ha ^_^
      Ahhhh! Stackars skuggis! (ja, jag kallar honom nu mera vid det smeknamnet) ^^
      Jag borde kanske inte ha gett upp så fort….. men, men vi får hoppas att han en dag lyckas komma loss.

      Men nu kvarstår fortfarande ett stort mysterium! Var tog Henke vägen?????? 😮

  14. Hoho glömde skriva en sak förut ^^

    Det med att aliens har övergått till trekantiga ufon kanske är för att de har visat sig för mycket i runda ufon och ville göra något annorlunda så vi fick nåt mer att prata om 😉

Kommentera

