Alien news.

Nice överskrift va?
En dag kanske det finns ett sånt program på TV. Ni vet, när regeringen äntligen delat alla sina hemligheter om utomjordiska besökare med allmänheten. ^__^ Magic längtar!!!



Jag har två nyheter jag tänkte dela med er idag.

Först om främst har astronauten Edgar Mitchell än en gång gjort ett uttalande om att vi har fått besök från rymden. Han säger att USA:s regering gömmer undan alla bevis för ufon och att han har som uppdrag att sprida sanningen till allmänheten eftersom hans ord har hög trovärdighet. Edgar berättar att solen kommer brinna ut och vi kommer tvingas att lämna denna planet.

Vad tror ni om Edgar Mitchells ord? Finns det sanning bakom dem?
Edgar själv ovan.

I Kazakhstan håller de nog med Mitchell i alla fall för där sägs det nu byggas en ufolandningsplats och en ambassad för utomjordingar. Kazakhstans regering anser att öppen kontakt med aliens skulle vara det bästa. Många tror att utomjordingar använder sig av en ufo bas i Kaspiska havet mellan Asien och Europa. Många har även sagts sig se ufon där. Därför tror vissa att utomjordingar är intresserade av deras natur. Kazakhstans erkännande av att ufon och utomjordiska besök är ett riktigt fenomen beundras av många ufologister. Man kunde ju bara önska att fler skulle vara lika öppet inställda…
(Magic och Edgar Mitchell lägger pannan i djupa veck och skakar bekymrat på huvet.)

Jag hoppas att allt är bra med er alla!I nästa inlägg kommer det handla om att flytta saker med endast tankekraft! Är det möjligt?

Många kramar från MissMagicGirl som plötsligt beemas upp i en ufoliknade farkost och försvinner….

16 svar

  1. SVAR: yes it is 🙂 tack!

  2. tufft, tufft, tufft! Jag älskar själv oförklarliga saker även om de skrämmer mig..^^ Räkna med en ny prenumerant!

  3. Jag tror på Ufo:n…och det vore roligt att få höra om din lilla Uforesa 😀

    Kram!

  4. Tack! Jodå nu känns det bättre, skönt det när det är fint väder ute 🙂

  5. Lite kul är det att läsa någon som tror på allt som serveras. Du känner väl till det här, undrar en nytillkommen läsare.

  6. Jag tror inte det går att flytta saker med hjälp av tankekraft, men man kan ju aldrig riktigt säkert veta. Vi människor kan nog inte det iaf ;P

    Ang. utomjordingar så borde det finnas någonstans, vi kan inte bo på den enda unika planeten med liv.. Det borde finnas flera.

  7. Vad härligt med solen! 🙂 ja man vill vara ute mycket nu och njuta utav vädret! underbart!

    intressant inlägg. jag tycker det är ganska uppenbart att det finns liv på andra planeter. det finns liv på jorden, varför ska det inte finnas det ngn annanstans? hoppas vi får träffa våra utomjordiska (förhoppningsvis-)vänner någon gång under din och min livstid 🙂 🙂

  8. Vad härligt med solen! 🙂 ja man vill vara ute mycket nu och njuta utav vädret! underbart!

    intressant inlägg. jag tycker det är ganska uppenbart att det finns liv på andra planeter. det finns liv på jorden, varför ska det inte finnas det ngn annanstans? hoppas vi får träffa våra utomjordiska (förhoppningsvis-)vänner någon gång under din och min livstid 🙂 🙂

  9. Åh ja, visst är det underbart! :3 Jaah! Idag är det varmt här fast det till och med är mulet. 😉

  10. Man vet aldrig med sånt där… Det beror ju helt på 🙂
    SV: tackar 🙂

  11. Jag har blivit påverkat av något som känns väldigt påtagligt, något som är väldigt känslosamt. Men det är från en människa, trots att hon är främmande för mig.

  12. This is good, relly good…

  13. Ja jag vet fortfarande inte vad ajg tror om allt det där…
    Åh inlägg om annat än aliens, ta inte detta fel men det börjar bli lite enformigt. Men dock fortfarande intressant 🙂

    Sv: Tack ! Det värmer 🙂

  14. Tack så mycket Mia och Therése!

  15. Hm… Om solen skulle slockna skulle väl vi inte märka det innan vi frös till is? Vi skulle väl dö direkt? Nu känner jag mig som världens bästa glädjedödare, men jag har en sak till att komentera: Dem som ser ett ufo kan väl ringa typ polisen som ringer militären som flyger upp till rymdskäppet¨och ”Tar kontakt” med dem?” Pussar

    /salmissen

    • Hej SaSa!
      Jo, om solen slocknar tar det 8,5 minuter innan vi får veta det och dör. Så vi skulle med andra ord inte ha så lång tid på oss att fly. Men det Edgar menar det är väl att vi ska börja fundera på hur vi ska fly nu efter att han har varnat oss.
      Vad det gäller folk som ser ufon går det ofta för snabbt för att någon ska hinna jaga efter ufot. Och tyvärr tar polisen och millitären sällan ufo-vittnesmål så seriöst. I alla fall är det det de vill att vi ska tro… he, he 😉
      Ha det bra! Kram! 🙂

Kommentera

