Flög ett ufo förbi när Obama höll sitt invigningstal?

I fall någon har missat att höra om det misstänkta ufo som sågs flyga över himlen när Obama höll sitt invigningstal så är en film här:

OBAMA THE NEW ALIEN’S POWER

Ursäkta att videon är så dålig. Kunde inte hitta en bättre.
Speciellt slutet är totalt suddigt och konstigt.
Den jag såg först på youtube hade tagits bort.
Vad tror ni?
Är det ett ufo?

17 svar

  1. Tack så mkt! 🙂

    Oj coolt, vet dock inte vad jag ska tro, var allt för suddigt, men man vet ju aldrig 🙂

  2. allt för suddigt att för att ge någon gissning, men det är helt klart ett oidentifierat flygande föremål, alltså ett ufo, fast ett ufo behöver ju inte vara utomjordiskt

  3. gud vad spännande! hoppas det inte är fejkat. tror det är ett ufo. coolers =)

  4. Jag vill se filmen nuu! Väntar med spänning tills den kommer på dvd! 😀
    Fick endast tag i tvåant och trean av böckerna idag så jag måste köpa första imorgon! 🙂

  5. Var med och tävla i min blogg

  6. Du skriver så bra! Gillar din blogg! Skulle du vilja gästblogga hos mig och skriva ett inlägg?

  7. Ser ju ut att röra sig osannolikt snabbt för att vara ett konventionellt flygande föremål typ en fågel, ett plan eller så. 🙂
    Undrar varför den första videon försvann från YouTube?

  8. Det är en fågel..? man ser ju hur dne flaxar och allt, det är helt klart en fågel.

  9. Tänkte oxå på en fågel… :p det är konstigt att ufon bara gillar USA och japan, typ. xD Resten av världen då ?? Hoppas dom vet att det finns fler ledare än i USA… eller aliens kanske vet om att USA styr världens ekonomi ? :S

  10. Suddigt, men utomjodingarna kanske kom för att hylla Obama? Gratta honom för att han blivit vald?

  11. hahah, de kan ju fan va va som hälst, hahah en fågel kanske, eller va tror ni, att de e stålmannen som kommer till välden eller? lol hallå…

  12. Nja.. Jag tror snarare att det är en fågel x) Hoho första gången i denna blogg jag inte tror aliens, eller nåt annat kul, har med saken att göra ^^

    • Hej Legenden!
      Nämen! Har du gått och blivit skeptisk! 😮 Ha, ha nämen det måste man vara också. Det är bara bra. 🙂

      • Haha 🙂 Det syntes ju inte så bra heller och liknade mer en fågel än ett ufo x) Men är mycket möjligt att jag har fel ^^ Får jag se en bättre video kan det mycket väl hända att jag ändrar åsikt 🙂

      • Ja, det är svårt och veta eftersom det är på håll. Skulle vara intressant om en video med bättre kvalité dök upp. 🙂

  13. Alltså, jag vill tro att det är ett rymdskepp, men det såg mer ut som någon sorts fågel. Fast tänk om rymdisarna maskerade sitt rymdskepp så att det liknade en fågel på håll? Och den var ganska klotformad för att vara en fågel… Äh, jag vet inte riktigt vad jag ska tro. :-/

Kommentera

