Mystisk varelse i Macachin flygplats, i Argentina.

Fotografen Fabián Romano fångade en underlig varelse på bild för en tid sedan.
Förundrad över sitt foto skickade han in den till CEUFO (Center for UFO Studies). De tyckte att det var en otroligt konstig bild. (Vilket säger mycket för att komma från några som studerar ufon!) Efter att bilden skickats mellan ett antal människor så hamnade den hos polisen. De använde specialutrustning som i vanligt fall används för att reda upp brott, för att studera bilden.
De säger att varelsen är omkring 80 cm lång.
CEUFO säger att det varit flera rapporter om en mystisk varelse i samma område.

Det ser ju ut som en sorts fågel med två långa ben och stora vingar.

Vad tror ni om bilden ovan?
Kan det vara en ny art?

22 svar

  1. Nej jag hade inte en enda klapp klar igår, men nu är allt klart =D Jag hittade helt dugliga klappar för skapligt billiga pengar. Det har blivit en rejäl minskning på summan av julklappar i år dessvärre =( Hoppas du hittar bra klappar =)

  2. Tack du:)
    Allt bra?

  3. Tack för din söta kommentar! =) Hoppas allt är bra med dig! Läs gärna mitt nya inlägg och delta i tävlingen! =) Stor kram// Diana. trevlig helg!

  4. wow, vilken bild, spännande..

    Svar: Ja eller hur, låten är underbar!

  5. svar: jo du har rätt the winner takes it all ryser jag under hela den scenen så grymt bra 🙂

    oj vilken mysko bild :S, undra var det är för något 😀

  6. tycker nog det ser ut som en älva eller något 🙂 Färgglad är den/det i alla fall 🙂

  7. Ja, tack så mycket! 🙂
    Allt bra med dig?

  8. Ja du , undra vad det där är för något :O

  9. Ingen aning om vad det kan vara för något, men tror knappast det är någon ny art. Ser ut som en förvuxen ekorre.

    Och för att vara fotograf så tycker jag att fotot är riktigt dåligt taget, ingen fokus eller skärpa, för lång slutartid.

    Och hur kommer det sig att de flesta kort och filmer på övernaturliga/paranormala djur/aktiveter alltid är av dålig kvalité??

  10. Jag tycker det ser ut som en smal liten apa..typ lite makak över den..
    usch den var lite äcklig..

    undrar vad det är…

  11. jag tycker den liknar flygdinosaurierna som levde förr i tiden 😉

  12. Oj, den var underlig. 😛 Det första jag tänkte på var en sån där fawkes eller vad de heter.

    Mm, visst är det gott med choklad. 🙂
    Ja, det tycker jag också. Snällt att man fick något överhuvudtaget. 🙂
    Tack för grattiset! 😀
    Ja, visst är skorna snygga!
    Tack, det är bättre med benet nu tack och lov. 🙂
    Ja, visst är det nästan lite sommarkänsla i den bilden. Hihi.

    Hur ska du fira jul då? 🙂

  13. ”Och hur kommer det sig att de flesta kort och filmer på övernaturliga/paranormala djur/aktiveter alltid är av dålig kvalité??” precis som lenhult som kommenterade innan sa, det undrar jag också. Dom flesta bilder som tas sådär brukar oftast bara vara smutsfläckar, förra veckan så hade jag en fläsk i min nkamera, varje gång jag tog en bild så vare en brun cigarr/bajskorv på varenda bild så jag fick sitta och skaka och hålla på med kameran och efter ett tag så försvann det helt plötsligt, det betyder inte att det var ettspöke/ny art eller något annat sånt. Så vad jag tror, det är en fläsk av antingen ljuset eller kameran eller så har dom bara fjantat runt.

  14. jag tror att det är den där fågeln som är med i harry potter, du vet Fow. tror att det är en phenix fågel ? (stavning*)

  15. Hmm.. Nåt är det iaf x)

  16. Är det typ inte en sån där eld drake som påstås vara ett tro djur ?
    annars har jag ingen aning haha men det vore ändå häftigt ifall det var en sån där i harry potter också som dumbledore har 😉

  17. det finns en ”fågel” som liknar den där lite den heter Jersey monstret

Kommentera

