Vila i frid… På gymmet?

Man tror ju alltid att andeväsen inte behöver oroa sig för att motionera och sånt.
Men efter denna spökhistoria måste vi ifrågasätta det.

Skum, spökliknande varelse har fångats på en säkerhetskamera på ett gym i Kansas.
Bandet har analyserats och ingen har någon aning om vad det är.

Vad tror ni om bilderna?

Är det ett spöke som kör ett träningspass?

6 svar

  1. hehe, det är bra att det inte bara är jag då som gör sådana misstag 😛 ha det bra!

  2. Haha, fy vad coolt. ^^,
    Tja, vem vet… spöken kanske också måste hålla formen? 😛
    Kram på dig!

  3. hej =)
    Jag tror ju på spöken, men det där vet jag faktiskt inte vad jag ska tro om
    Ha en skön dag

  4. Föresten.
    Ren nyfikenhetsfråga. 🙂
    Hur långt hår har du? 🙂

    Jag vet inte varför, men jag tänker mig dig med rikigt långt, svart spikrakt hår ^___^ hihi.
    Kram på dig! 🙂

  5. Inte för att jag inte tror på spöken, men jag tycker mer det ser ut som en smuts fläck.

    • Hej Alice!
      Ah, jo, jag förstår vad du menar. Jag tror också på spöken men ibland är det svårt att veta vad man ska tro om denna typ av bilder.

Kommentera

