Edgar Mitchell släpper chockande nyheter..

Edgar Mitchell, amerikansk astronaut och den sjätte mannen att gå på månen.
(Eller i en studie om månresan var en bluff!)
Släpper bildligt en bomb när han i en intervju i Kerrang radio berättar att utomjordingar har besökt jorden en massa gånger och att regeringen hållit det hemligt för allmänheten i flera år.


Edgar säger bland annat:
”Jag råkar ha varit privilegierad nog att känna till det faktum att vi har besökts på denna planeten och att UFO fenomen är verkliga.”
Han berättar att utomjordingarna är korta varelser som ser konstiga ut för oss.
Han berättar även att deras teknologi är mycket mer avancerad än våran.

Edgar:

Nick Margerrison som intervjuade Edgar säger: ”Jag trodde att jag blev utsatt för någon sorts astronaut humor men han menade alvar med att utomjordingar finns därute och det finns inga tvivel om det.”

Ni kan höra hela radiointervjun på filmen under.
Den är verkligen värd att höra.
Och det är väldigt kul att höra intervjuarens förvåning 😮

Som svar på Edgars uttalande så sa en tales man på NASA:
”NASA har inte spårat UFOs. NASA deltar inte i någon sorts mörkläggande angående utomjordiskt liv på denna planet eller någonstans i universum. Dr Mitchell är en stor amerikansk personliget, men vi delar inte hans åsikter i denna fråga.”

Vilket är lite lustigt uttalande för det är ju snarare ett påstående än en åsikt…

Vad tror ni om detta?
Vem ska man lita på?

Så vill jag ge ett stort tack till du anonyma person som kommenterade på Mammut inlägget! Jag blev så glad när jag läste din kommentar ^_^
Känns underbart att höra att du gillar min blogg så mycket!

Tack så mycket!

6 svar

  1. Sv: jo haha, intressant är han.. men att han börjar blogga känns ganska uteslutet.. även om jag skulle följa bloggen slaviskt 😉

  2. Tack för att du gillar mina kort.. Gillar att läsa din spännande blogg var dag och dina fina bilder.. Hoppas verkligen du har många läsare för det förtjänar du verkligen . Ska svara på din utmaning oxå, fick en till idag.. Ta det imorgon när jag bloggar orkar inte ikväll. kram kram

  3. Ha, ha… Jo, det kan man ju fundera över. Pizzan var jättegod 🙂 Tack för hälsningen i bloggen//m

  4. Ja, visst var det superfina kläder!

    Spännande med NASA. Tror du att det finns Ufon och utomjordiskt liv?

  5. Tack så mkt,kul du kikade in,får göra detsamma då;)

  6. Intressant att han valde att berätta, men det var väl ingen nyhet att han säger att de har besökt oss och att regeringar nekar och mörklägger sånt. Till och med Hollywood har ju använt temat ofta.

Kommentera

