Montauk monstret gör comeback?

För ett tag sen var det ju mycket prat om den mystiska varelsen som hittades på stranden i Montauk. Jag skrev själv om den.
http://missmagicgirl.blogspot.com/2008/08/monstret-i-montauk.html
Nu så har en ny varelse som är väldigt lik hittats i Ocean beach park i New London.
Den hittades av Tom och Bobette Clapsadle och deras två söner när de var ute och promenerade.
Nu ska den skickas iväg för att undersökas.



Vad är detta för mystisk varelse som dyker upp då och då?
Är det en ny art?

Vi fick aldrig veta vad Montauk monstret var.
Kommer vi få svar denna gång?

Vad tror ni?

11 svar

  1. Antagligen något djur som ruttnat på sjöbottnet tror jag. 😛

  2. Jag har ingen aning egentligen, men alla tror att det är ett ” vanligt” djur. hade varit lite coolt om det hade visat sig vara något heeeellllt annat hihihi… Ha en underbar kväll kram kram

  3. Varsågod 😀

    allt bra me dej ?

  4. Denna varelse bloggade jag också om förut när den var aktuell..och inte har vi fått något svar..

    fascinerar mig..

    är det ett påhitt, ny djurart eller förruttnad befintlig art som vi känner till idag?

    det sas att mountak monstret var ett djurförsök..ihopplock av olika varelser..som sen lyckats rymma, dött och spolats upp på land.

    hmm
    hoppas vi får ett svar denna gång!

    ska bli spännande och se!
    (vad ruggig denna såg ut, lite äckligare än stackars mountak monstret)

  5. vad ÄR det för nåt??

    ser fram emot spökveckan 🙂

    ha en bra kväll, kram.

  6. Läskigt 😛 hehe

  7. Vilken ful rackare haha. Jag tror att det finns mycket varelser i havet som vi inte vet ett dugg om, t.ex sådana som lever så djupt ner att vi inte kan dyka dit. Sedan att miljöförstöringen i haven gör att de dör o helt enkelt spolas upp

  8. Ett sånt djur vill jag ha :-O hihi!

  9. http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article2208821.ab
    kan du skriva lite om tomtenissar?? tycker att den här var söt 🙂 vilken otroligt bra blogg det är den enda blogg jag läser!!

Kommentera

