Ufo överaskar Discovery Channel team.

Vad tror ni om denna film?
Den filmades av ett Discovery Channel team.


De höll på att sätta upp kameror för en annan inspelning när detta syntes på himlen.
Föremålet på filmen har avfärdats som en massa ihopbundna ballonger någon stackare tappat.

Efter att jag sett den några gånger så kunde jag bara inte tro att det kunde stämma. Det ser inte ut som ballonger.
Det rör sig för mycket.
Det måste vara något annat.
Men vad är frågan?

 

7 svar

  1. ja undrar vad det kan vara för något :S…hmm har ingen anning

  2. Jag tycker det ser ut som att det skulle vara ballonger. Är de högt uppe i himlen så kan varje vindpust göra så det kastas och grejsar så där som de gör på filmen.

  3. Ja visst är dom låtarna bra 😀

  4. Usch, det såg nästan lite ruggigt ut, undrar hur man sj hade reagerat om man såg det där fenomenet.

    att det är ballonger kan man helt utesluta. föremålet antar och byter allt för olika former, och för hastigt.

    hoppas vi får något svar snart..

    min vän o hennes kille åkte förbi en sjö som låg intill en landsväg..över sjön såg de ett sken som dök ner strax ovanför sjön, kort därefter försvann det med en blixtsnabb fart uppåt och iväg..

  5. sv; jasså nice!:D
    tack tack jag tror nog det blir så, måste göra en förändring känner jag! får se vilken färg det blir bara=) kram!

  6. Det här videoklippet har tagits bort av användaren

    😦 😦 😦 😦
    Jag vill se 😦

Kommentera

