Välkomna utomjordingar!

Jag tycker att det är rätt självklart att det finns andra än vi i universum.
Jag menar, det är ju oändligt!
Det finns ju många bilder av ufon på himlen.
Det är ju absolut möjligt att vi någon gång fått besök av utomjordingar.
Nu tänker jag i alla fall godta det och ställa denna fråga: Om det har kommit aliens hit, varför har de inte gett sig till känna? Hälsat och sådär.

Ett svar på detta är helt enkelt att de inte har hittat något ställe att landa på.
Stackars marsfolk, de har fått virra runt.

Robert Cotten var den som påpekade detta: ”anledningen till att flygande tefat aldrig har landat på jorden är att det inte fanns några flygplatser för dem”.
Hans ord gjorde sånt intryck att världens första ufo landningsbana byggdes i byn Ares väster om Bordeaux 1976. Den blev till och med invigd av borgmästaren!

Efter det så har det ploppat upp en hel del landningsplatser för ufon.
Bland annat i Budapest 1992, i USA, i Houten och Colorado.
Inte i Sverige. Så här får besökare från rymden virra runt och hoppas på att hitta ett fält eller en landsväg.

Dessa projekt ägde rum under slutet av 70-talet.
Tyvärr så kom inga besökare så därför förlorade folk intresset för landnings platserna. Hm, var det inte semester säsong för aliens maybe?

Ja vi får väl se i framtiden.

8 svar

  1. Det var så lite så 🙂 Ja dom är ju urgulliga så passa på du ochså 🙂

    Hehe ojdå ”urgulliga” – vad fyndigt!

  2. Tack för de snälla kommentarerna på min blogg

  3. Heeej. I´m back. Äntligen. Hoppas allt är bra med dig. Själv så är det bra. Mycket att stå i i bara.
    Kram kram

  4. Sv: Visst tar det bort lite av känslan, men om man verkligen vill ha någonting så är det knepet säkert bra. Att lägga in bud i sista minuten. Det är två dagar kvar på mitt första bud, så vi får se om jag vinner =D

  5. Japp, jag tror också de varit här, men jag tror inte de vill hälsa, de vill studera oss…

    svar: tack ang sminket 🙂

  6. Tack så mkt 😀

    Ha en trevlig helg

  7. svar: äntligen en till iallafall som gillar såna ritsaker precis som jag 😉

    och som alltid det är lika kul och intressant att läsa din blogg och dina inlägg 🙂 verkligen bra ortsätt så 😀

  8. jag håller med, men det är inte jag som har tagit den, bara så du vet. 😉

    vad kul det skulle vara om ett ufo kom till jorden. Haha, smart med parkeringsplats för dom.
    Hur har du fått reda på allt detdär förresten?

Kommentera

