Sjöodjur eller sjöorm i Östersund???

Läste i DN att en grupp filmare ska ha lyckats filma sjöodjuret i Storsjön utanför Östersund.
Jag tittade på den lilla filmen på: http://www.storsjöodjuret.nu/ Det är utan tvekan något som simmar runt där.
Det spekuleras om det kanske är en sjöorm eller bit av ett större sjöodjur.
Jag tänker nog tro att det är ett hittills okänt sjömonster. He, he jag vill alltid tro det mest sensationella.

Vad tror ni?

4 svar

  1. var fascinerad av det här nar jag var yngre, & Loch Ness med. Intressant…

  2. Ja något måste det väl finnas i sjön, annars vore det tråkigt.

  3. Jag tror inte på sjöodjur men någon läskig fisk kanske finns, som kommer och biter en i tårna 😉
    Men det är spännande med sånna där historier.

  4. Ja, det är förmodligen en stor snok egentligen 😉

Kommentera

